Afschaffing belastingvrij rijden met oldtimers?

Van klassiek tot modern

Re: Afschaffing belastingvrij rijden met oldtimers?

Berichtdoor Boomerang » do 30 apr 2015, 20:00

Gewoon die oude rommel maar eens gaan opruimen Cass.

Nee, ROTterdam is de weg kwijt.
Waarom opnieuw millieudoelstellingen proberen te halen door de auto te weren, terwijl er daar op het water zoooveel wordt uitgestoten door de scheepvaart.
Benieuwd of al die gekheid juridisch stand kan houden.

Blij dat ik woon waar ik woon en daar zelden hoef te zijn.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor Marten » do 30 apr 2015, 21:04

Hoe dichter bij Dordt hoe Rotter het wordt?
Toch?
't Zit mee tot 't tegen zit.
Maserati 228
Alfa 159 3.2 V6 Q4
Fiat Seicento Sporting - Abarth
Marten
Donateur

Berichtdoor cassiopeia » vr 01 mei 2015, 19:04

Honderd twee en twintig bonnen in minder dan en etmaal in Utrecht:

http://nos.nl/artikel/2033450-tientalle ... recht.html

Ik las dat de voorzitter van de KNAC een proces heeft aangespannen tegen de Gemeente Utrecht. Voor wat Rotterdam betreft, heb ik inmiddels de FEHAC ingeschakeld die contact gaat opnemen met het Gemeentebestuur. Ik las nog wel iets over "uitzonderingsgevallen" in Rotterdam. Eens kijken, hoe dat er gaat uitzien. Immers, ik heb voor mijn auto's die onder deze regeling vallen, een geldige parkeervergunning die -zo is mij schriftelijk medegedeeld- in stand blijft zolang ik eigenaar blijf van de auto's en niet verhuis. Als er onverhoopt een situatie zou ontstaan dat ik mijn eigen garage niet meer in- of uitkan met mijn betreffende auto's, dan gaat er een dagvaarding uit naar de Gemeente hier want dat zal ik niet accepteren. Want: wie hebben met name die oude auto's die onder het werkingsgebied van de regeling vallen? Dat zijn niet die paar bezitters van klassiekers, maar dat zijn de duizenden afgetrapte hokken op Oosteuropese kentekens die hier in de Randstad rondrijden. De opgehangen camera's putten hun informatie uit de registers van het RDW. Zoals onlangs bleek uit een artikel over trajectcontroles, kunnen de Oosteuropeanen straffeloos hun gang gaan omdat het CJIB geen toegang heeft tot Oosteuropese kentekengegevens.
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Berichtdoor Giulia » vr 01 mei 2015, 19:35

En ondertussen zijn er 6000 doden dankzij een vreselijke natuurramp. Het is maar waar je je druk om maakt...
Giulia
Donateur

Berichtdoor cassiopeia » vr 01 mei 2015, 19:49

Alweer zo'n appels en peren opmerking. Ga jij maar eens wijn met druivensap vergelijken op een proeverij sady
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Vorige

Keer terug naar Maserati Talk