Tafelkalender 2016

Van klassiek tot modern

Tafelkalender 2016

Berichtdoor cassiopeia » vr 19 feb 2016, 19:53

Vandaag was er bij de post een schitterende tafelkalender van het Maserati Team. Donkerblauw met zilver en een spiraalrug. Je kan hem zo uitgeklapt op je bureau zetten waarbij dan aan de ene kant een foto en aan de andere kant de kalendermaand. Op een foto figureert zowaar een klassieke Quattroporte 1. Bij de zending een dubbele fotokaart met daarop een gedrukte dankbetuiging met -ook gedrukt- mijn naam. Die kaarten worden dus per stuk gedrukt. Zal wat kosten, maar de marges bij Maserati zijn vast ruimer dan elders.
Wat wilde het geval? Een week op twee geleden werd ik gebeld door een vriendelijke dame die informeerde naar mijn mate van tevredenheid met mijn Maserati. Natuurlijk kwam snel de aap uit de mouw: polsen of ik niet te porren was voor een nieuwe Maserati. Als dank voor de medewerking werd een "aardige intentie" toegezegd. Die viel dus vanmiddag in de bus..
Het zal zeker zo zijn dat Maserati bij het RDW de namen van de kentekenhouders in Nederland van een Maserati heeft gekocht en deze vervolgens, steekproefsgewijs, benaderd. Iemand anders hier ook de tafelkalender gekregen?
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Re: Tafelkalender 2016

Berichtdoor Jac » vr 19 feb 2016, 20:40

Ik werd inderdaad ook benaderd. Met een buitenlands nummer werd gebeld, waarbij de dame vroeg of ik nog in bezit ben van de Maserati en of mijn adresgegevens nog kloppen. Helaas heb ik een gesloten houden getoond onder het mom van "wat gaat u het aan of ik nog een Maserati bezit" (vorig jaar een woninginbraak thuis meegemaakt). Ik ben achterdochtig bij dit soort telfoontjes. Blijkt er toch geen kwaad in te zitten en mis ik de mooie kalender.... sady
Jac
Donateur

Berichtdoor Marten » vr 19 feb 2016, 20:42

Fiat heeft een tijd geleden een call center in Italië ingericht voor alle merken en daar werken dus ook Nederlands sprekenden, vandaar waarschijnlijk het misverstand.
't Zit mee tot 't tegen zit.
Maserati 228
Alfa 159 3.2 V6 Q4
Fiat Seicento Sporting - Abarth
Marten
Donateur

Berichtdoor Maser73 » vr 19 feb 2016, 20:52

+1, waren database aan het opschonen. Lijkt me niet dat het gaat over een nieuwe Maser aanpraten anders bellen ze niet iemand met een ouwe Biturbo en een afgeschreven 3200 winks

Overigens van Maserati CH een uitnodiging voor de stand gekregen op Genève autoshow waar Levente ook staat. Dit is incl entree tickets. Ik ga zelf niet maar mocht iemand de kaartjes willen mag ie ze hebben.
Maser73
Donateur

Berichtdoor Michele » za 20 feb 2016, 12:19

Als je je ooit hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief van de fabriek, cq een account hebt aangemaakt, dan sta je in het marketingbestand van de fabriek. Ik heb geen belletje gehad, maar krijg wel keurig al jarenlang de nieuwsbrieven met nieuws en aanbiedingen door.
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Giulia » za 20 feb 2016, 13:46

Ik ben ook gebeld....was een kort gesprek
Giulia
Donateur

Keer terug naar Maserati Talk