Pagina 2 van 3

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012, 22:31
door cassiopeia
Dat Ferrari de broodheer van Maserati is en dat daar dus niets gebeurt zonder de zegen van Maranello.
Alle Maserati's komen in Maranello, want daar krijgen ze hun lakjas voordat ze in Modena worden geassembleerd.

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012, 13:59
door Boomerang
Het lijkt alsof de bemoeienis van Ferrari bijna een diskwalificatie inhoudt wanneer je de vorige bijdrag van heer Cassio leest, maar die lakjas ziet er daardoor wel erg goed uit.
Dat wordt ook beaamd door proffesionele spuiters.

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012, 14:12
door treets
Mij viel in Modena bij het fabrieksbezoek juist op dat de modellen in de showroom niet erg fraai gespoten waren: de QP staat op de 'band' in de showroom en dan zie je goed de onderste helft van de deuren. Die die vond ik niet erg strak (een beetje sinaasappel dus).
Ondanks dat ik zelf niet zoveel met Audi's heb valt me op de weg vaak op hoe strak die gespoten zijn.

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012, 14:19
door cassiopeia
Geheel verkeerde interpretatie, Boomy.
De bemoeienis van Ferrari sedert 1997 was een zegen voor Maserati.
Fabriek van Maserati nieuw ingericht en auto's van veel betere kwaliteit.
Die 400 verbeterpunten dus. tongue
Ik heb alleen geprobeerd te zeggen dat de beslissingen over Modena in Maranello worden genomen. Dat is geen diskwalificatie maar een vaststelling.

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012, 14:50
door Boomerang
Ja ja.....
In het licht van eerdere discussies is het niet geheel verwonderlijk dat men jouw uitspraken in een bepaald daglicht leest.
Je manier van formuleren hierboven geeft dan het laatste zetje.

Maar die vierhonderd verbeterpunten heb je in ieder geval nog een keer kunnen noemen, zélfs in een QPV topic. lachebekkie

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012, 15:06
door cassiopeia
Erg vaag hoor Boomy. Ik begrijp er niks van. Waarom verwondering en wat voor daglicht?
Ik ben altijd direct en glashelder in het betoog. lachert

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2012, 04:15
door lqpl
Ik dacht dat we niet meer op de man gingen spelen. Ik vind dat cass wel wat meer vertrouwen verdient.

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2012, 07:41
door Boomerang
Het had met vertrouwen en op de man spelen niks te maken wat mij betreft.
Zo zie je maar weer hoe verschillend iedereen teksten interpreteert.
Cass zegt iets en ik interpreteer dat als kritisch, o.a. door de gekozen formulering en uitspraken over de auto's uit de recente F- periode in het verleden.
Vervolgens wordt mijn prikkelend commentaar verkeerd geïnterpreteerd.

En Cass kan sowieso wel tegen een stootje hebben we gemerkt.

En ik blijf er bij dat het F-spuitwerk er normaal gesproken erg goed uit ziet. lachert

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2012, 09:31
door cassiopeia
Boomerang schreef:En ik blijf er bij dat het F-spuitwerk er normaal gesproken erg goed uit ziet. lachert


Ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de lakjas van mijn Evo. Zijn we het eens over tenminste één verbeterpunt.

Re: Factsheet QPV

BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2012, 09:59
door treets
Geen idee hoe het zit met de lakkwaliteit van een aantal jaar terug: mijn 3200 heeft al een aantal keer een spuitcabine van binnen gezien dus die telt niet. Het is alleen iets dat me opviel op de nieuwe auto's in Modena.