Dit geeft nog hoop...

Technische vragen, problemen, ervaringen en of opmerkingen

Re: Dit geeft nog hoop...

Berichtdoor Michele » do 16 dec 2010, 22:09

Ho ho, ik zeg niet dat je een schuur moet huren, maar dat je 'm moet vullen met meuk. Ennugh, check even de prijzen van goede pré 1987 MB190's, E30's en Audi 100's en vergelijk die met een jaar geleden, dan zie je dat er al stijging in zit. Laatst aan tafel gezeten met een vent die een 190D en een 300E heeft, en die gaf aan dat echt goede exemplaren uit Dld al richting de 9 mille gaan waar twee jaar geleden 3 mille nog teveel was. Logisch, want genoemde auto's zijn modern en degelijk genoeg om als dagelijks vervoer te gebruiken en toch belastingvrij vanaf 2011...
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Modena » do 16 dec 2010, 22:16

Michele schreef:Ho ho, ik zeg niet dat je een schuur moet huren, maar dat je 'm moet vullen met meuk. Ennugh, check even de prijzen van goede pré 1987 MB190's, E30's en Audi 100's en vergelijk die met een jaar geleden, dan zie je dat er al stijging in zit. Laatst aan tafel gezeten met een vent die een 190D en een 300E heeft, en die gaf aan dat echt goede exemplaren uit Dld al richting de 9 mille gaan waar twee jaar geleden 3 mille nog teveel was. Logisch, want genoemde auto's zijn modern en degelijk genoeg om als dagelijks vervoer te gebruiken en toch belastingvrij vanaf 2011...

Je hebt gelijk hoor. Maar soms vergeet je (ik, wij) ook wel eens de kosten van transport, opslag, onderhoud, verzekering en schade. Dan kost een auto bewaren toch wel wat geld. Je kunt jezelf natuurlijk ook rijk rekenen of een schuur kraken. Maar realistisch gezien moet je al die kosten wel meenemen.
Modena

Berichtdoor Giulia » do 16 dec 2010, 22:17

Michele schreef:Laatst aan tafel gezeten met een vent die een 190D en een 300E heeft

Solicitatiegesprek bij taxibedrijf gehad?

belastingvrij vanaf 2011..

Belastingvrij vind ik echt de grootste kolder die er is. Bij auto's van die leeftijd ben je dat geld wel weer kwijt aan extra onderhoud, vestzak, broekzak verhaal
Giulia
Donateur

Berichtdoor Michele » do 16 dec 2010, 22:37

Giulia schreef:
Michele schreef:Laatst aan tafel gezeten met een vent die een 190D en een 300E heeft

Solicitatiegesprek bij taxibedrijf gehad?

Michele schreef:belastingvrij vanaf 2011..

Belastingvrij vind ik echt de grootste kolder die er is. Bij auto's van die leeftijd ben je dat geld wel weer kwijt aan extra onderhoud, vestzak, broekzak verhaal

Nee, was een verkoper die voor me aan de slag zou willen. Heb overigens wel een vriend met een hele grote MB S-klasse die taxichauffeur is.
Belastingvrij vind ik overigens geen kolder, de auto's die ik noem zijn redelijk modern qua onderhoud en verbruik, da's ook de reden dat ze gaan stijgen in warde de komende tijd. Denk zelfs na over een E30 Touring diesel als vervanging van de Peug. Als die ooit verkocht wordt althans.
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Modena » do 16 dec 2010, 22:39

Michele schreef:Denk zelfs na over een E30

Kun je af en toe nog een trackday rijden. Lekker sturen met dat perfecte onderstel.
Modena

Vorige

Keer terug naar QPV, 4200, Spyder en Gransport