Het waarom moet je echt een QPV kopen of laten staan topic

Technische vragen, problemen, ervaringen en of opmerkingen

Het waarom moet je echt een QPV kopen of laten staan topic

Berichtdoor Edwin » za 18 jun 2011, 18:53

Beste Maserati fans,

Over de QPV is redelijk wat te lezen qua tests van nieuwe auto's. Die geven echter maar een beperkt beeld van hoe zo'n auto in het echt bevalt. Om eengoed beeld te krijgen van de voor- en nadelen van deze auto is dit topic gestart.

Hierbij alvast een aanzet:

Je moet echt een QPV kopen omdat:
- het gewoon de mooiste auto met 4 deuren is
- er een Ferrari motor in zit respect06
- er een super geluid in zit


Je kan het kopen van een QPV beter laten omdat:
- ie bijna net zo waarde vast is als een bos bloemen

Graag jullie aanvullingen "(^&$@
Laatst bijgewerkt door Edwin op za 18 jun 2011, 21:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Edwin
 
Berichten: 7
Geregistreerd: vr 17 jun 2011, 17:10
Woonplaats: Utrecht

Re: Het waarom moet je echt een QPV kopen topic

Berichtdoor MaseratiTeun » za 18 jun 2011, 19:04

Nog even een paar aanvullingen:

- omdat hij supersnel is. smiley_driving smiley_driving
- omdat geen ander merk zulke mooie lijnen kent. ^"{})# ^"{})#
- omdat hij onderhoudsvriendelijk is.
- omdat hij goed voor het milieu zorgt. Bloemetjes en plantjes staan te genieten als ze en V8 voor horen komen. adhd adhd
Avatar gebruiker
MaseratiTeun
 
Berichten: 130
Geregistreerd: wo 25 mei 2011, 21:26

Re: Het waarom moet je echt een QPV kopen topic

Berichtdoor Vince » za 18 jun 2011, 19:20

Ehm. Echt objectief zijn we niet hier, Edwin...

Maar goed.

-Omdat het sex-on-a-stick is. Geen enkele andere limo van 5 meter heeft deze prachtige katachtige en vrouwelijke lijn. Terwijl het geen vrouwenauto is.

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Avatar gebruiker
Vince
Donateur
 
Berichten: 9123
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 15:55

Re: Het waarom moet je echt een QPV kopen topic

Berichtdoor PeterM » za 18 jun 2011, 20:38

Voor mij persoonlijk is 5 meter "plus" een beetje teveel auto. Qua kilo's valt het ook niet mee. Maar: als je daarover heen stapt is het "by far"de meest stijlvolle, fraaie, sportieve, brute, onredelijke keuze in zijn klasse. By far )&%#@|

Onderhoudsverhalen heb ik niet uit eigen ervaring. Op het forum gaat het van pikzwart naar helder wit, ik kan er geen chocola van maken. Voor een hoop pech, kijk in Zorans posts, voor de andere kant bij 3200_QPV, Maserati Teun, etc, etc. Volgens mij zijn de positieve ervaringen in de meerderheid.
... dò ist der Bahnhof!
Avatar gebruiker
PeterM
Donateur
 
Berichten: 2401
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 20:42

Re: Het waarom moet je echt een QPV kopen of laten staan top

Berichtdoor Vince » za 18 jun 2011, 21:12

Ik hou ook van compactere auto's. Heb éénmaal het genoegen mogen smaken in een Qpv te rijden, maar dat heeft me niet hebberig gemaakt. Maar ik ben geloof ik meer het sportwagen/coupé-type.

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Avatar gebruiker
Vince
Donateur
 
Berichten: 9123
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 15:55

Re: Het waarom moet je echt een QPV kopen topic

Berichtdoor MaseratiTeun » ma 20 jun 2011, 19:46

PeterM schreef:Onderhoudsverhalen heb ik niet uit eigen ervaring. Op het forum gaat het van pikzwart naar helder wit, ik kan er geen chocola van maken. Voor een hoop pech, kijk in Zorans posts, voor de andere kant bij 3200_QPV, Maserati Teun, etc, etc. Volgens mij zijn de positieve ervaringen in de meerderheid.


De onderhoudskosten van mijn QP V zijn echt laag. Inmiddels staat de teller op 85,000 km. Voor de Spyder geldt hetzelfde, maar deze heeft inmiddels 125,000 KM op de teller staan.

O ja voor de goede orde banden tel ik niet als onderhoud. Benzine evenmin. %$#@ %$#@
Avatar gebruiker
MaseratiTeun
 
Berichten: 130
Geregistreerd: wo 25 mei 2011, 21:26


Keer terug naar QPV, 4200, Spyder en Gransport

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron