Aandrijflijn

Modificaties, CEL's, ETM, SD-tester en alles over techniek

Re: Aandrijflijn

Berichtdoor Alain » ma 11 aug 2014, 00:09

Yep, nagenoeg de gehele uitlaat moest eronderuit. De bouten waarmee de uitlaat aan de turbo vastzit zijn inderdaad lastig te bereiken. Los halen van de stabilisatorstang helpt wel om ruimte te creëeren. Portie geduld ook ;-) Homokineet werkt uitstekend, geen enkel bijgeluid, dus niet vervangen. Vandaag 300 km gereden, aandrijflijn blijft uitstekend werken. Geeft goed gevoel. Thumbsup5
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker
Alain
 
Berichten: 89
Geregistreerd: di 22 okt 2013, 18:14

Re: Aandrijflijn

Berichtdoor lqpl » ma 11 aug 2014, 20:48

Grazie
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5783
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: Aandrijflijn

Berichtdoor Boomerang » ma 11 aug 2014, 23:29

De as ( homokineet) van een ander forumlid, laat zijn probleem pas merken bij snelheden boven 180 km/u.
Avatar gebruiker
Boomerang
Donateur
 
Berichten: 4898
Geregistreerd: za 18 sep 2010, 07:26
Woonplaats: dichterbij dan je denkt....

Re: Aandrijflijn

Berichtdoor Alain » di 12 aug 2014, 07:45

Boomerang, ook die snelheid (200+) is na de reparatie gereden. Weliswaar niet minutenlang aan een stuk maar voldoende vaak om mij er (voorlopig) van te overtuigen dat dit defect is verholpen. Zonder twijgen dient zich, naast veel rijplezier, een volgende technische probleem aan. Bijvoorbeeld "gaspedaal logt uit".
Avatar gebruiker
Alain
 
Berichten: 89
Geregistreerd: di 22 okt 2013, 18:14

Vorige

Keer terug naar 3200GT(A)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten