airco slang

Plaats hier je andere interessante autoprojecten

Re: airco slang

Berichtdoor Techno » do 18 dec 2014, 15:42

Dan heeft ie wel zitten klungelen. Zo moeilijk is dat allemaal niet... Sad5
Techno
Donateur

Berichtdoor dueporte » wo 24 dec 2014, 22:50

Ik weet niet of het probleem is opgelost, ik heb de paraventbak schoongemaakt en de afvoerleidingen proberen schoon te maken. Water loopt goed weg nu, dus daar kan het niet meer aan liggen. De airco is gemaakt en vertoont geen lekken, dus dat is mooi. Voor de verwarming is voor de aansturing van de kachelkraan een paar weken geleden een nu electronicapaneel vervang. Echter de Climate control standen weigeren te werken. Indien de temperatuurstand op bijv. 24 wordt gezet schiedt de stand naar low afgifte ( niet in display uiteraard). Alleen in de stand high wordt een temperatuur afgegeven van 45-48 graden. Ook lekker....echter minder praktisch . Iemand een idee? Wellicht ervaring mee?
dueporte

Berichtdoor dueporte » za 03 jan 2015, 16:30

Wordt vervolgd..

Gisteren heeft de switch van de raambediening het begeven.. Hij klikt maar naar 1 kant. Koen??
Toch maar even de vloermat en bij de middenconsole losgemaakt. Ik kan daar geen watersporen ontdekken. Gaat het vandaag ineens regenen en zie. .. Links onderaan het dashboard zie lekdrukkens komen. Ik ben er nog nog niet aan toegekomen om het hele dashboard los te maken, maar wellicht heef iemand een idee hiervoor? Ik ga volgende week weten kijken of ik de spoiler bij het raam loskrijg. Wellicht dat daaronder roestvorming zit.
Tips van harte welkom!
Ik ben de natte voeten meer dan zat.
dueporte

Berichtdoor Techno » za 03 jan 2015, 17:10

Heb je bij het schoonmaken van de uiterste hoeken van je paraventbak roest gezien?(lampje erbij genomen?) indien geen roest: check van binnenuit eens met een lampje in de buurt van de doorvoerrubbers van div. Slangen en gaskabel.
Techno
Donateur

Berichtdoor dueporte » za 03 jan 2015, 17:42

Techno schreef:Heb je bij het schoonmaken van de uiterste hoeken van je paraventbak roest gezien?(lampje erbij genomen?) indien geen roest: check van binnenuit eens met een lampje in de buurt van de doorvoerrubbers van div. Slangen en gaskabel.

Ik heb inderdaad in de uiterste hOeken proberen te schijnen, maar echt goed zicht krijg je niet. Zitten die doorvoerrubbers dan zo hoog?
dueporte

Berichtdoor dueporte » za 03 jan 2015, 17:44

dueporte schreef:
Techno schreef:Heb je bij het schoonmaken van de uiterste hoeken van je paraventbak roest gezien?(lampje erbij genomen?) indien geen roest: check van binnenuit eens met een lampje in de buurt van de doorvoerrubbers van div. Slangen en gaskabel.

Ik heb inderdaad in de uiterste hOeken proberen te schijnen, maar echt goed zicht krijg je niet. Zitten die doorvoerrubbers dan zo hoog?

Ik zie geen lekstroom en of water vanachter de pedalen.
dueporte

Berichtdoor Techno » za 03 jan 2015, 21:52

Je zult toch ondersteboven met een goede zaklamp de bron van het water moeten opsporen. Totdat je die hebt gevonden: kranten erin om vocht op te nemen.
Techno
Donateur

Berichtdoor dueporte » ma 12 jan 2015, 15:18

net nog even verder gekeken, maar ik ben er bang voor dat de onderzijde van de ramen beginnen te door te roesten. achter de vertikalen van de raamstijlen blijft de troep zitten en dus een potientieel voor roest. binnenkort afspraak maken om het raam eruit te halen ontroesten en wellicht wat laswerk om alles weer waterdicht te krijgen.

temperatuur van de motor komt niet hoger dan 62 graden. thermostaat moet vervangen worden. heeft iemand een idee of dat een specifiek maserati onderdeel is?
dueporte

Berichtdoor cassiopeia » ma 12 jan 2015, 17:29

dueporte schreef: maar ik ben er bang voor dat de onderzijde van de ramen beginnen te door te roesten.

Roestend glas 2thumbs
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Vorige

Keer terug naar Techniek in het algemeen