Overlijden Ton

Nieuws en belangrijke mededelingen

Re: Overlijden Ton

Berichtdoor dueporte » vr 18 nov 2011, 11:31

het gaat me toch helaas niet lukken... ^%$

veel sterkte vanmiddag.
dueporte

Berichtdoor koen2224v » vr 18 nov 2011, 11:36

iedereen veel sterkte gewenst
koen2224v

Berichtdoor Vince » vr 18 nov 2011, 18:23

Goed om te zien dat er toch een serieuze delegatie van Mchat en MCH (Cornis) aanwezig was om Ton naar zijn laatste rustplaats te brengen.

Erg mooi dienst met mooie verhalen over Ton. Hij laat een enorm gat achter bij velen.

Na de dienst zouden we in colonne naar de begraafplaats gaan, maar Ton's oude Ghibli'tje was het daar niet mee eens en weigerde te starten. Zelfs startkabels kregen hem niet aan de praat. Hij had even een zetje nodig en toen ging het weer. Toch mooi moment....

We gaan je missen, Ton!

Mirjam en de kinderen, veel sterkte met het verwerken van dit verlies toegewenst.

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor PeterM » vr 18 nov 2011, 18:29

Het was prachtig weer en verder zwaar. Niet voor mij uiteraard, maar voor de familie. Ik heb zo te doen met Tons dochter, het meisje dat altijd meeging op de ritten die hij deed gewoon omdat zij de auto mooi vond en graag bij haar vader wilde zijn. Zij had een gedicht gemaakt. De godvrezende voorgangster praatte er overheen, maar het raakte mij. Nogal.
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor dueporte » vr 18 nov 2011, 20:21

fijn om te horen dat er voldoende mensen aanwezig waren.
Volgens mij startte de ghibli van Ton altijd! Die Ton toch, even jennen in dat laatste ritje...
dueporte

Berichtdoor 4.24V » vr 18 nov 2011, 20:36

Prachtig ingetogen overzicht van Ton's leven. Het was heel mooi te zien dat zovelen om Ton gaven. Hij was een veelzijdig mens en geliefd. Net als bij peterm was het gedicht van Aniek dat me zo ontzettend raakte. Ze was echt Ton's helpend handje met haar eigen gereedschapskist.
Het was fijn om zijn vrouw Mirjam te leren kennen evenals zijn zoon Lucas en jongste Emma, maar verdikke wat wordt dit een zware tijd voor hen.

Laten we ze toch in gedachten blijven houden en Aniek die zo gek op de Maserati van Ton was in ons midden houden.
What I do requires a certain mindset
4.24V
Donateur

Berichtdoor 3200_QPV » vr 18 nov 2011, 20:47

Het was inderdaad goed om te zien dat M-Chat leden en MCH Ton de laatste eer hebben bewezen. Het gedicht van z'n dochter was inderdaad zeer ontroerend, maar ik vond het toch ook bijzonder dat zijn auto vóór de rouwauto reed.

Wat ik ook speciaal vond was het moment dat Ton de kerk uitging met op de achtergrond het filmpje met de Maserati's die afgelopen zondag een laatste groet hebben gebracht.

Dat Ton voortleeft in de harten van velen is wel duidelijk.
3200_QPV
Donateur

Berichtdoor SpyderGT » vr 18 nov 2011, 21:12

Gelukkig dat er een goede afvaardiging van het forum is geweest. Ik kon er fysiek helaas niet bij zijn, maar heb er wel aan gedacht. Het blijft nog moeilijk te bevatten...
Laatst bijgewerkt door SpyderGT op za 19 nov 2011, 10:26, in totaal 1 keer bewerkt.
SpyderGT
Admin

Berichtdoor Richard » vr 18 nov 2011, 22:34

Hoi Allemaal,

In één woord fantastisch, zowel de warme woorden op dit forum als de delegatie van MCH en Maserati chat die aanwezig waren bij de uitvaart. Dit deed eer aan Ton's passie voor Maserati en zijn betrokkenheid bij zowel de MCH als dit forum. Er had volgens mij ook geen passender vertrek uit de kerk kunnen zijn dan zoals Ton dat nu deed, begeleid door ronkende en toeterende Maserati's gefilmd tijdens het ererondje dat afgelopen zondag was gereden bij Ton en Miriam's huis. Kippenvel kreeg ik ervan.

Dat Ton's Ghibli het niet deed was wel des Ton's, wou hij daarboven toch nog een kwajongensstreek uithalen. Volgens Miriam paste het wel in het geheel en was het heel symbolisch, Ton's hart stopte ook in één keer net als de accu.

Wat ook wel had geholpen denk ik als ik gewoon het licht had uitgezet. Tja, beginnersfout......

In ieder geval iedereen hartelijk bedankt voor het medeleven en steun aan Miriam, Lucas, Aniek en Emma.

Richard
Maserati Ghibli 2.8 ABS AUT 1995
Richard
Donateur

Vorige

Keer terug naar Belangrijke mededelingen