Condoleance register Ton (Tridente)

Nieuws en belangrijke mededelingen

Condoleance register Ton (Tridente)

Berichtdoor Dutchy » za 12 nov 2011, 20:38

Condoleance register Ton Scharenborg

Afbeelding

Het afscheid van Ton (Tridente) wordt gehouden op vrijdag 18 november om 13:30 uur in ’t Kruispunt Slachthuisstraat 22 te Geldrop. Aansluitend vindt de begrafenis plaats op de algemene begraafplaats ’t Zand, Aragorn te Geldrop

Vanaf 13:00 uur is er in ’t Kruispunt gelegenheid het condoleanceboek te tekenen.

U kunt persoonlijk afscheid nemen van Ton in uitvaartcentrum Van der Stappen, Spaarpot Oost 2 te Geldrop, op donderdag 17 november van 17:45 tot 18:30 uur en vrijdag voorafgaand aan de afscheidsdienst, van 12:00 tot 12:45 uur.
Laatst bijgewerkt door Dutchy op za 12 nov 2011, 20:58, in totaal 2 keer bewerkt.
If you want to get INTO the dessert take a Landrover BUT if you want to get OUT of the dessert take a LANDCRUISER!
Dutchy

Re: Condoleance register Ton (Tridente)

Berichtdoor Dutchy » za 12 nov 2011, 20:45

Een zeer gewaardeerd lid van de Mchat heeft ons onverwachts verlaten en dat heeft hier thuis een diepe impact achter gelaten. Wij leven oprecht met de familie mee en wensen jullie heel veel sterkte in de komende periode.

Ton.... rust in vrede en waar je ook bent, vergeten doen we je nooit.
If you want to get INTO the dessert take a Landrover BUT if you want to get OUT of the dessert take a LANDCRUISER!
Dutchy

Berichtdoor Boomerang » za 12 nov 2011, 21:05

Ton, we hebben elkaar verschillende keren gesproken en wat me bij blijft is je enthausiasme en je geestdrift wanneer het over je Maserati ging.
Een echte liefhebber en een fijne vent bovendien.

Onze gedachten gaan uit naar vrouw en kinderen, maar woorden schieten te kort.
Heel veel sterkte gewenst en een warme groet vanuit Sint Jansklooster.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor mecano » za 12 nov 2011, 21:49

wij wensen zijn vrouw en kinderen veel sterkte in deze moeilijke tijd.

tineke en jan
mecano

Berichtdoor Wietze » za 12 nov 2011, 22:03

Yvette en ik kenden Ton al een paar jaren vanuit de MCH, altijd met een goed humeur meestal met een kind bij hem bij de evenementen. Wij wensen vrouw en kinderen en verdere familie sterke met dit verlies.
Ton, tot morgen bij de Driveby
It is mei sizzen net te dwaen
Wietze
Donateur

Berichtdoor Giulia » za 12 nov 2011, 22:32

Ton, je enthousiasme, je humor en je ontspannenheid is wat me bijstaat. Ik zal het niet vergeten...je staat nog zo kraakhelder op mijn netvlies na de proeverij!

Hou ze een beetje wakker daarboven met je machtig mooie Ghibli geluid.

Heel veel sterkte en kracht voor Mirjam, kinderen, vrienden en familie.

Arjan en Joke
Giulia
Donateur

Berichtdoor maseralfa » za 12 nov 2011, 22:39

Het was altijd een genoegen om Ton te ontmoeten tijdens evenementen. Zijn enthousiasme over Maserati en de Ghibli II in het bijzonder werkte aanstekelijk. Het meest waardeerde ik daarin dat zijn passie ook daadwerkelijk de auto betrof en niet zozeer de poespas daaromheen. Hij behoorde tot dat groepje mannen dat zo lang mogelijk samenschool op de parkeerplaats tussen de auto's, met hier en daar een geopende motorkap. Daarin belichaamde hij datgene wat naar mijn idee ook de essentie is van gezamelijke passie voor een merk.

We zullen hem missen.
Veel sterkte gewenst door Patrice en Saskia.
QPV-SZ-147GT-90
maseralfa
Donateur

Berichtdoor Vince » za 12 nov 2011, 22:40

Ton, ik ga je missen man. Toen ik een Ghibli kocht overweldigde je me meteen met tips en truuks, nooit te beroerd om de liefde voor het merk te verspreiden. Maar wel realistisch, geen blinde liefde was het. Ook de minpunten werden besproken. Altijd als ik je weer tegenkwam op meeting had ik een warm gevoel als ik je weer stevig de hand kon drukken en je in de ogen kijken. Het was altijd goed op de één of andere manier. Vorige week nog even de mazzel gehad naast je te zitten bij de proeverij. Wat hebben we gelachen. Je grap over Arjan's linker- en rechterneusgat die voor verschillende soorten wijn zijn zal ik nooit vergeten. Wat gaat er nu met die blauwe Ghibli gebeuren? Gek genoeg zat ik op de terugweg in de auto nog met Ka na te genieten van de proeverij en uiteraard kwam je ter sprake. We vonden dat je een soort oude jongen was. Ouder dan wij, maar wel met iets jeugdigs in je, in je blik of zo. Weet niet precies wat het was. Maar het is nu weg. Uit ons midden gegrepen ben je om redenen die wij nooit zullen snappen. Blijkbaar ben je ergens anders nog harder nodig.

Ik ga je missen man. Tranen nu. Raar.

V.

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor Ger » za 12 nov 2011, 22:47

Het gezin, de familie en vrienden van Ton wens ik veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.
GTV6 2.5i
Alfa 33 1.5ie
Maserati 4.24
Ger
Donateur

Berichtdoor koen2224v » za 12 nov 2011, 23:37

leerde ton kennen op het mch forum,met de woorden''als je onderdelen zoekt moet je bij de bij die knakker uit anna paulowna wezen''.woorden zullen me altijd wel bijblijven!zonde van zo aardige man.

veel sterkte gewenst allemaal

gr koen
koen2224v

Volgende

Keer terug naar Belangrijke mededelingen