Condoleance register Ton (Tridente)

Nieuws en belangrijke mededelingen

Re: Condoleance register Ton (Tridente)

Berichtdoor am330rvg » wo 16 nov 2011, 11:58

wanneer je het register leest komen een aantal woorden veelvuldig terug:

"bescheiden", "ingetogen" maar ook "passie" en "levensgenieter" eigenlijk lees je:
zoals Ton was, is de Ghibli, een goede match dus.....

nogmaals familie en vrienden veel sterkte toegewenst de komende tijd en wanneer ik een Ghibli zie of hoor denk ik even aan Ton

Rob
joie de vivre
am330rvg

Berichtdoor duetto » wo 16 nov 2011, 23:54

Het is inherent aan een forum als dit dat je de mensen niet persoonlijk kent, maar uit hun bijdragen krijg je wel een beeld. Het beeld van Ton - nog versterkt door zijn verhaal in de eerste Tricolore die ik als kersvers MCH-lid las - was dat van een echte liefhebber, die genoot van zijn Maserati, en de onvolkomenheden als uitdagingen zag. Bovendien iemand die bereid was zijn ervaringen met anderen te delen.

Ik wens zijn vrouw en kinderen veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Erik
duetto
Donateur

Berichtdoor Logout » vr 25 nov 2011, 14:59

Toen ik Koen recentelijk aan de telefoon had vertelde hij mij over het overlijden van Ton. Ondanks het feit dat ik Ton slechts een paar keer ontmoet heb was het een aardige schok. In ieder geval heeft hij het genoegen gehad een aantal jaren in een Maserati te mogen rondrijden, maar ik ben van mening dat hij deze wereld op een veel te jonge leeftijd heeft verlaten. Hier op het forum zullen velen zijn onuitputtelijke kennis van de Ghibli's missen denk ik.

Bij deze wil ik zijn familie en vrienden condoleren met hun enorme verlies en hen veel sterke toewensen in deze hele moeilijke tijd,

Erik
Logout

Berichtdoor Zoran » wo 18 jan 2012, 16:32

Na een langere afwezigheid kwam ik erachter dat Ton er niet meer is. Ik heb nog steeds moeite om het te geloven.

Ondanks dat het na dato is wil desondanks zijn familie veel sterkte wensen.

Droevige tijden...
2013: Aprilia RST 1000 Falco
2011: Mini Cooper S Clubman
2010: Maserati Quattroporte V
2009: Maserati Spyder Biturbo
Zoran

Vorige

Keer terug naar Belangrijke mededelingen