beroepen

Nieuws en belangrijke mededelingen

beroepen

Berichtdoor dueporte » wo 16 nov 2011, 21:04

Vandaag even met Stijn gesproken. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen. Dit bracht me op de vraag of het interessant is om chatleden op een afgesloten gedeelte van het chat kunnen communiceren over hun beroep. Ik krijg het idee dat er veel ondernemers tussen zitten die wellicht in deze barre tijden (voor sommige van ons) elkaar kunnen helpen doordat we beter weten van elkaar wat iedereen doet. Ik ben net als sommige anderen, niet echt van plan om de eerste google op mijn bureaunaam op het chat uit te komen, dus admin, is daar een mogelijkheid voor? Allereerst ben ik benieuwd of daar meerderen iets in zien? confused
dueporte

Re: beroepen

Berichtdoor PeterM » wo 16 nov 2011, 21:08

Het is een prima plan, zo goed dat het al eerder is geopperd en in de praktijk gebracht.
Er is dus een topic waarin een stuk of wat chatters hebben beschreven wat zij doen.

Ben alleen even kwijt waar dat staat. Weet ook niet of er zaken zijn gedaan, maar wat niet is kan komen.
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor stijn » do 17 nov 2011, 13:00

De bedoeling is het afgesloten te houden voor uitsluitend leden, en niet traceerbaar via Google. Zo wordt vermeden dat als je wat dan ook zegt door een klant daarop afgerekend kunt worden omdat die klant jouw bedrijfsnaam heeft gegoogled, maar vervolgens op niet op jouw site komt, maar op een niet openbaar bedoelde pagina.
Stein Keuken
stijn
Donateur

Berichtdoor Dutchy » do 17 nov 2011, 14:27

Dueporte... goede bedoeling maar er is inderdaad al een topic over en die vind je hier.. http://www.maseratichat.nl/viewtopic.php?f=23&t=402

Twee van dezelfde topics is wat overdreven dus hier gaat een slotje op.
If you want to get INTO the dessert take a Landrover BUT if you want to get OUT of the dessert take a LANDCRUISER!
Dutchy

Keer terug naar Belangrijke mededelingen