Sander de Rakker

Nieuws en belangrijke mededelingen

Sander de Rakker

Berichtdoor Tridente » zo 19 dec 2010, 09:45

De Sander toch (van het oude forum dus), probeer ik daar newbie door te linken naar onze Ghibli2 factsheet, verandert steevast het woordje 'chat' in de link in het woordje 'club', waardoor de link dus niet meer werkt.
Dat betekent voor mij nu dus ook einde lidmaatschap, dankzij die geweldige moderators; laat die herensocieteit verder maar in zijn sop gaarkoken.
Jammer van die nieuw geinteresseerden die meestal op de foute site terechtkomen.

+___ +___ +___ +___ +___
Ton 1993 Ghibli, Fast as the wind!!!
Tridente
Donateur

Re: Sander de Rakker

Berichtdoor Modena » zo 19 dec 2010, 09:50

Tridente schreef:De Sander toch (van het oude forum dus), probeer ik daar newbie door te linken naar onze Ghibli2 factsheet, verandert steevast het woordje 'chat' in de link in het woordje 'club', waardoor de link dus niet meer werkt.
Dat betekent voor mij nu dus ook einde lidmaatschap, dankzij die geweldige moderators; laat die herensocieteit verder maar in zijn sop gaarkoken.
Jammer van die nieuw geinteresseerden die meestal op de foute site terechtkomen.

Begrijpelijke frustratie. Ook voor Sander.
Modena

Berichtdoor Boomerang » zo 19 dec 2010, 10:57

Ook voor de (verre) toekomst wordt eventueel samenwerken op deze manier erg lastig.
Wel nog maar een keer een begeleidend briefje erbij Ton, ze moeten toch weten hoeveel impact de acties op het forum hebben op de sfeer onder de clubleden.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor Michele » zo 19 dec 2010, 12:11

Tridente schreef:De Sander toch (van het oude forum dus), probeer ik daar newbie door te linken naar onze Ghibli2 factsheet, verandert steevast het woordje 'chat' in de link in het woordje 'club', waardoor de link dus niet meer werkt.

+___ +___ +___ +___ +___

Ik heb de betreffende newbie een mail met forumlinks gestuurd buiten het forum om, dus hij weet ons ondertussen waarschijnlijk wel te vinden. Als het althans om een zekere Jeroen gaat.
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Vince » zo 19 dec 2010, 12:27

Precies waarom we dit gestart zijn...

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor Danny » zo 19 dec 2010, 12:59

Ach, je kunt het Sander toch niet kwalijk nemen dat hij probeert te voorkomen dat er mensen bij "zijn" forum worden weggekaapt? Ik hoop alleen dat hij zich realiseert dat het een verloren battle is. Kijk maar wat er met de DDR is gebeurd...
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Berichtdoor Vince » zo 19 dec 2010, 13:21

Danny schreef:Kijk maar wat er met de DDR is gebeurd...

Proest! ^"{})#

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor Modena » zo 19 dec 2010, 13:47

Eeuwig zonde dat ze het zover hebben laten komen. Ben wel nieuwsgierig hoe de internationale Maserati gemeenschap gaat reageren als over een aantal jaren blijkt dat MCH een uitgeholde vereniging is, en dat er een nieuwe organisatie is de meer leden heeft en floreert qua kennis en ervaring. Dat is een ontwikkeling die zich langzaam kan gaan inzetten als wij meer zaken rondom het forum ontwikkelen. Het is een beetje koffiedik kijken natuurlijk, maar iedereen zal zich deze vraag al eens gesteld hebben. Het enige risico dat ik nu zie demonstreert Vincent al in een andere string: de continuïteit is hier nergens gewaarborgd en bij MCH wel.
Modena

Berichtdoor Michele » zo 19 dec 2010, 14:02

Modena schreef:Eeuwig zonde dat ze het zover hebben laten komen. Ben wel nieuwsgierig hoe de internationale Maserati gemeenschap gaat reageren als over een aantal jaren blijkt dat MCH een uitgeholde vereniging is, en dat er een nieuwe organisatie is de meer leden heeft en floreert qua kennis en ervaring. Dat is een ontwikkeling die zich langzaam kan gaan inzetten als wij meer zaken rondom het forum ontwikkelen. Het is een beetje koffiedik kijken natuurlijk, maar iedereen zal zich deze vraag al eens gesteld hebben. Het enige risico dat ik nu zie demonstreert Vincent al in een andere string: de continuïteit is hier nergens gewaarborgd en bij MCH wel.

De intenationale gemeenschap zal dat verder roesten, althans als het om de officiële internationale gemeenschap gaat. De club in Duitsland bestaat ook maar uit een stuk of honderdvijftig klassiekereigenaren, de rest (inclusief modern) zit bij de grotere, niet-erkende Biturboclub Deutschland omdat bij de officiële Duitse club alleen klassiekers lid mogen worden. Die club sterft dus letterlijk langzaam uit, heb ik me door een ex-lid laten vertellen. In Frankrijk is het officiele adres van de club het adres van Charles Poszzi SA. inderdaad... de belangrijkste dealer van Frankrijk...
Overigens is dit een hele leuke pagina: alle officiële clubs wereldwijd volgens de fabriek. Niet te hard lachen.... http://www.maserati.com/maserati/en/en/ ... clubs.html
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Modena » zo 19 dec 2010, 14:25

Michele schreef:Overigens is dit een hele leuke pagina: alle officiële clubs wereldwijd volgens de fabriek.

Als dat zo is, dan stel ik voor dat wij een Nederlands vlaggetje opsturen met onze URL daarbij.
Mocht een en ander eerst in een vereniging moeten, dan is dat ook geen probleem toch?
Volgens mij zijn wij hier van alle marketen thuis en zijn de financiën ook niet echt het probleem.

Dit is ons welkomstpakket heb ik net begrepen: The annual membership fee is € 300 (€ 341.32 if applying for registration with ASI), and members will receive a welcome kit containing a Maserati Club cap, a Maserati Club polo shirt, a silver membership card bearing their personal information, a pair of leather Maserati driver’s gloves and a number of Maserati Club stickers.
Modena

Volgende

Keer terug naar Belangrijke mededelingen