Bericht van de moderator

Nieuws en belangrijke mededelingen

Bericht van de moderator

Berichtdoor Vince » wo 05 jan 2011, 09:33

Beste vrienden,

Misschien wellicht ter overvloede want ik zie dat JP ook een topic heeft geopend waar hij zich in uit maar ik wil even wat melden.

We zijn afgelopen jaar met heel veel enthousiasme een pracht van een forum gestart. Momenteel hebben we reeds meer dan 100 leden, meer dan waar ik op heb durven hopen. Ook is de activiteit hier hoger dan waar ik op gehoopt had. Het nieuwe forum heeft een effect gehad op de frequent posters die zich in het oude beleid niet konden vinden en de nieuw verworven vrijheid is met twee handen aangegrepen en genoten. Hartstikke mooi natuurlijk, juist die vrijheid is de basis van deze chat.

Echter nu ik terug kijk op afgelopen jaar en in de spiegel kijk denk ik dat we onszelf toch wel wat meer regels op mogen leggen.
Zoals eerder gezegd ligt de nadruk momenteel meer op Chat dan op Maserati en dat is natuurlijk jammer want zo is het niet bedoeld.

Ik steek de hand in eigen boezem, ik hou ook erg van de gezelligheid hier namelijk.
Persoonlijk ben ik voornemens topics zo min mogelijk te laten verwateren met opmerkingen mijnerzijds die eigenlijk niet bijdragen aan de draad.
En ik wil jullie bij deze ook vragen datzelfde te doen.

Ik zal me meer gaan bemoeien met de naleving van deze principes en me dus meer als moderator gaan profileren.

Ik hoop dat ik op jullie medewerking kan rekenen.

mvrgr,

Vince

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Re: Bericht van de moderator

Berichtdoor Danny » wo 05 jan 2011, 10:00

Ik juich dit initiatief van harte toe!
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Berichtdoor lqpl » wo 05 jan 2011, 10:43

Mooi Vince. (&%# Je kunt dan ook aantonen dat sommige voornemens weldegelijk worden nageleefd. Ik hoorde op de radio dat dat meestal niet zo is, namelijk. Ik werd een paar dagen geleden al getriggerd door een opmerking van V8 die zei dat de Maserati-content hier ondergeschikt werd aan het geklets. Vandaar de posts over de Dino... ":{&
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
lqpl
Donateur

Berichtdoor Modena » wo 05 jan 2011, 13:55

Misschien een goed idee om het forum dan in segmenten in te delen en dan per segment het land met automerken?
Dan kun je een segment tijdelijk stopzetten als het aantal reacties het aantal in de Italië / Maserati hoek overstijgt.

[modbreak; ik heb je lijst met automerken van 13 meter lang even weggehaald... @$#^}: ]
Modena

Berichtdoor PeterM » wo 05 jan 2011, 19:57

Prima, Vince, je geeft mijn gevoel over de ontwikkeling van de laatste tijd goed weer.

Er zijn per slot meer dan voldoende echte klets-topics - "off topic" ver gedifferentieerd en tot de derde macht verheven dus gelegenheid genoeg.
Het zou mooi zijn als inhoudelijke verhalen een beetje bij het onderwerp blijven.

Succes!!
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor yrrah » vr 13 jan 2012, 21:30

Om mee te beginnen wellicht leuk een register te starten? Of per model, of per chatlid. Voorheen ook lidgeweest van de volkswagenbusclub. Erg leuke site, veel info, ook als hier en een presentatie deel van je voorliefde.....

Ideetje?
ghibli II 2.0 maserati red- verkocht
Mercedes G 350 turbo L
Pinarello FP quattro/ campagnolo
Alfa Romeo 166....Nero- verkocht
yrrah

Keer terug naar Belangrijke mededelingen