Moderator en Admin zonder Maserati? Kan dat wel?

Nieuws en belangrijke mededelingen

Moderator en Admin zonder Maserati? Kan dat wel?

Berichtdoor Vince » vr 07 jan 2011, 11:57

Beste Maseratichatters!

Zoals jullie ongetwijfeld weten ben ik niet meer in het bezit van een Maserati.
Mijn Ghibli heb ik al enige tijd geleden verkocht om plaats te maken voor wat anders.
Verschillende Maserati's, maar ook andere merken zijn aan bod gekomen.
Een emotionele achtbaan. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik binnenkort een aanschaf doen en wordt het geen Maserati maar een Porsche.

Ondertussen is ook de 3200 van Jean Paul (Dutchy) zo goed als zeker verkocht.
Ook Dutchy heeft op dit moment net als ik geen ruimte in zijn leven voor een Maserati.

We zijn wél liefhebber van het merk en er dan ook van overtuigd dat er ooit weer een Maserati terug komt (Shamal....)

Nu komen we echter in de ietwat vreemde situatie terecht dat zowel de Admin als de Moderator van deze site geen Maserati meer hebben.
Of wij in onze functie kunnen blijven, stellen we bij deze ter discussie.
We hebben dit met veel plezier gedaan en willen dat als jullie daarmee kunnen leven blijven doen.

Hierbij stellen we dus de vraag; kan volgens jou dit team Maseratichat blijven besturen of niet?
Of vind je dat de Admin wel aan kan blijven maar de Moderator niet of andersom?

Spreek je vrij uit!

Met vriendelijke groet,

Vince & Jean Paul

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Re: Moderator en Admin zonder Maserati? Kan dat wel?

Berichtdoor Giulia » vr 07 jan 2011, 12:10

Ja dat kan!

Gaat om de liefde voor het merk.

Dus zo makkelijk komen jullie niet weg....jammer poging mislukt. Blijven dus.
Giulia
Donateur

Berichtdoor Otto C. » vr 07 jan 2011, 12:15

Wel ja, zolang je maar niet in een Aziatisch koekblik naar een meeting komt.
Ik denk dat mijn QPIV er ook nog wel een keer uit gaat.
Otto C.
Donateur

Berichtdoor PJ » vr 07 jan 2011, 12:33

Geen probleem, zoals Arjan als schrijft, het gaat om de passie/liefde voor het merk en dat is er nog steeds.

Ga zo door!
* 2.24v 1993
* Coupe CC 2003
PJ
Donateur

Berichtdoor Dutchy » vr 07 jan 2011, 12:50

test2
If you want to get INTO the dessert take a Landrover BUT if you want to get OUT of the dessert take a LANDCRUISER!
Dutchy

Berichtdoor Term54 » vr 07 jan 2011, 13:48

Tuurlijk kan dat :-) Ga zo door.
Porsche Boxster 2.5 tiptronic - 1999
Lancia Delta HF integrale evoluzione - 1992
Mazda Miata - 1989
Term54
Donateur

Berichtdoor PeterM » vr 07 jan 2011, 14:32

Geen principiële bezwaren en ook geen praktische, zolang beide heren hun werk uitvoeren zoals ze dat tot nu toe gedaan hebben: prima!. En ook geen bezwaren van persoonlijke aard %$#@

Er is wel één overweging. Die heb ik al eerder opgeschreven, waarna Admin in de pen klom voor een lang geloofsartikel. Toch herhaal ik het nog een keer. Het heeft niet te maken met de "moderator" en "admin" rollen het zou op iedere frekwente poster kunnen slaan.

Het gaat over hoofd en bijzaken en wat nu eigenlijk de bedoeling is van MChat. En het gaat over de motivatie, de passie en de betrokkenheid bij het merk Maserati.

De vraag is eigenlijk: wat willen jullie zelf?

Wat mij betreft blijft Maserati hoofdzaak op de MChat. Daaromheen kunnen heel veel interessante bijzaken spelen (zoals muziek en geluid adhd ) Zolang het over Italian cars en (met veel goeie wil!) over Italian lifestyle gaat ben ik redelijk tolerant. Maar bij niet-Italiaanse merken komt een grens in zicht. Het moet hier geen Porsche forum worden. Als ik daarover wil lezen zou ik naar het Porsche forum gààn.

Dan nu mijn overweging, of twijfel of waarschuwing of gewoon punt. Frekwente posters posten over wat ze bezighoudt. Dat heeft te maken met inderdaad, motivatie, passie en betrokkenheid. Het dilemma is dus: de maatjes zitten hier bij de Chat, maar de hobby ontwikkelt zich in een andere richting.
Als je niet "in between Maserati's" bent maar nadrukkelijk liever in een Porsche rijdt dan ligt daar toch je motivatie, passie en betrokkenheid? Dan voel je je toch beknot als je daarover niet met je maatjes kunt ouwenelen? Precies!

Alleen vind ik dat het hier een Maserati Chat moet blijven.
De vraag is hoe lang je je nog voor een Maserati Chat kunt motiveren terwijl je passie ergens anders ligt.

Die vraag kan ik verder niet beantwoorden, we zullen wel zien.
En verder ben ik van mening dat het hier geen Porsche-chat moet worden.
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor Vince » vr 07 jan 2011, 14:41

Prima stelling, Peter.
Dat het geen Porschechat moet worden vind ik ook. Mocht ik er één kopen dan zal ik daar maar spaarzaam over berichten. Ik vind wel dat iedereen zich daar een beetje aan moet houden.

En hoe lang het leuk blijft zien we wel. Als het niet meer bevalt geef ik het stokje door.

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor Boomerang » vr 07 jan 2011, 18:58

PeterM schreef: Frekwente posters posten over wat ze bezighoudt. Dat heeft te maken met inderdaad, motivatie, passie en betrokkenheid. Het dilemma is dus: de maatjes zitten hier bij de Chat, maar de hobby ontwikkelt zich in een andere richting.
Als je niet "in between Maserati's" bent maar nadrukkelijk liever in een Porsche rijdt dan ligt daar toch je motivatie, passie en betrokkenheid? Dan voel je je toch beknot als je daarover niet met je maatjes kunt ouwenelen? Precies!

Alleen vind ik dat het hier een Maserati Chat moet blijven.
De vraag is hoe lang je je nog voor een Maserati Chat kunt motiveren terwijl je passie ergens anders ligt.

Die vraag kan ik verder niet beantwoorden, we zullen wel zien.
En verder ben ik van mening dat het hier geen Porsche-chat moet worden.

De bewuste heren moeten met deze gedachten in het achterhoofd, zélf maar bepalen wanneer de motivatie onvoldoende is geworden om de MC te blijven ondersteunen.
Ondertussen hoop ik dat ze spoedig terug zullen keren onder de passionele vleugels van moeder Maserati.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor Dutchy » vr 07 jan 2011, 20:16

Boomerang schreef:De bewuste heren moeten met deze gedachten in het achterhoofd, zélf maar bepalen wanneer de motivatie onvoldoende is geworden om de MC te blijven ondersteunen. Ondertussen hoop ik dat ze spoedig terug zullen keren onder de passionele vleugels van moeder Maserati.

Dank voor het in ons gestelde vertrouwen heer Bommel.... en om geen ontwenningsverschijnselen te krijgen... leen ik graag in de zomer de GS een weekje van u. ^"{})#
If you want to get INTO the dessert take a Landrover BUT if you want to get OUT of the dessert take a LANDCRUISER!
Dutchy

Volgende

Keer terug naar Belangrijke mededelingen