Wel alvast een CO2 compensator zoals dat hier heet. Namelijk een DS3 ehdi 1.6 in gitzwart met een knalrood dak en knalrode spiegels. Zaterdag ga ik hem halen. Ik heb in zo'n ding gereden en hij is veel rapper en overall beter dan een Mito. Ik heb besloten dat ik naast de Racing en de 850R als derde auto een leuk autootje voor een hoop leuke en goedkope dagelijkse kilometers en boodschappenkilometers aanschaf.
De andere opties die ik had waren toch een beetje gezocht vanuit het argument "ik moet weer wat". Als ik weer een pareltje aanschaf, zo heb ik besloten, is het een Maserati. Degene die het moet worden is een 3200. Ik heb echter geen zin om daarvoor kilometers te moeten bijhouden. Dus koop ik hem over ruim twee jaar. Zoals al eens gezegd koop ik zo'n auto niet privé en in de bijtelling is zo'n ding niet betaalbaar.
Ik realiseer me dat een DS3 wel wat anders is dan hetgeen ik de revue heb laten passeren. Naast mijn twee oldies leek het me toch verstandig het zo te doen. Ik was voor de proefrit nogal sceptisch over dit soort autootjes. De 1.6 ehdi van de DS3 heeft mij echter zeer verrast en overtuigd. De kleurcombinatie deed de rest.
Haal de pek en de veren maar ...............

. Ik zal er doorheen moeten ........
Groeten aan allen.
Jos