Maserati Ghibli II V8 bi turbo

Post hier jouw trots

Re: Maserati Ghibli II V8 bi turbo

Berichtdoor Vince » vr 24 sep 2010, 21:01

Ik heb ervaring met Intrax HDA, een schroefkit die zowel in hoogte als in stugheid (40 standen) instelbaar is. Voorzien van een stikstofreservoir. De demper past zich aan naarmate de temperatuur veranderd waardoor demping bij zowel warm als koud weer hetzelfde zijn. Ik heb de set in een 156SW gehad waar je eenvoudig bij het draaiknopje bovenop de veerschotel kon om de instelling te wijzigen.

Zeer goede demperset in mijn ogen, ik ken meer mensen die er érg enthousiast over zijn.
Eén van de dingen waarin Intrax zich écht differentieert is de afterservice. Wanneer een demperset toch niet helemaal naar wens is worden kosten nog moeite gespaard om dit in orde te maken door aanpassingen aan dempers of veren te doen. Topbedrijf.

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Avatar gebruiker
Vince
Donateur
 
Berichten: 9123
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 15:55

Re: Maserati Ghibli II V8 bi turbo

Berichtdoor romeintje » za 25 sep 2010, 11:24

Ik ga proberen om jullie vragen zsm bij Buddy neer te leggen
romeintje
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo 22 sep 2010, 20:05
Woonplaats: Den Haag

Re: Maserati Ghibli II V8 bi turbo

Berichtdoor SpyderGT » ma 18 okt 2010, 13:11

Super auto, ik heb hem gister mogen bewonderen. Hij kwam mij alleen wel erg bekend voor en jawel ik heb hem in januari 2009 in Den Haag zien staan.
Afbeelding
SpyderGT
Admin
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 22:36

Re: Maserati Ghibli II V8 bi turbo

Berichtdoor Giulia » ma 18 okt 2010, 15:09

Vond hem een beetje tegenvallen que prestaties.....NOT!

Mijn hemel..Buddy opschakelend naar 3..wielspin, het geluid van verre te horen. Dit moet wel het transportmiddel naar de donkere kant van de aarde zijn....pfff
Avatar gebruiker
Giulia
Donateur
 
Berichten: 6541
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 16:09
Woonplaats: Tussen de wijnranken

Re: Maserati Ghibli II V8 bi turbo

Berichtdoor Vince » ma 18 okt 2010, 18:59

Als de duivel een kar rijdt moet dat wel zo'n ding zijn zeg. Wat een monster... @!#$

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Avatar gebruiker
Vince
Donateur
 
Berichten: 9123
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 15:55

Re: Maserati Ghibli II V8 bi turbo

Berichtdoor anton » ma 27 dec 2010, 22:30

misschien een beetje laat daar er al heel lang geen reacties op dit topic zijn. Ik vind dit een geweldig project en weet al wat er gaat gebeuren als de motor van de Ghibli die 8 jan gekeurd gaat worden op is .......
Heb ik mooi tijd om in de tussentijd een mooi blok op te zoeken....

Vroeger ook dit soort acties gedaan , BMW320 uit '79 voorzien van '84 528I blok en verdere aanpassingen.
Wel leuk maar ook foutjes gemaakt waardoor het lang duurde voor ik hem op kenteken had
En dat is nu net mijn vraag want daar wordt helemaal niet over gepraat????
Ghibli GT '97
Mercedes CLK 2,3K
anton
 
Berichten: 159
Geregistreerd: ma 22 nov 2010, 20:38

Re: Maserati Ghibli II V8 bi turbo

Berichtdoor lqpl » ma 27 dec 2010, 22:40

Ik denk dat je daar inderdaad bij de APK niet over moet praten. Ik hoor K. Spee nog roepen dat zulke mods niet mogen omdat de auto daar niet voor is gebouwd. Bij de qpIV kun je nog verwijzen naar de V8-versies, bij de Ghibli moet je terugvallen op de Ghibli I.
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5783
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Vorige

Keer terug naar My Maserati

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten