1e serie Biturbo S

Post hier jouw trots

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor Jac » do 05 jan 2012, 23:25

[Biertjuh]
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Jac
Donateur
 
Berichten: 824
Geregistreerd: ma 18 okt 2010, 20:42

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor Michele » vr 06 jan 2012, 10:26

Is dat de auto uit Den Haag waar ik het over had??
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Avatar gebruiker
Michele
Donateur
 
Berichten: 3723
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 17:05
Woonplaats: Den Haag

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor Maser73 » vr 06 jan 2012, 20:46

Biturbista schreef:In dezelfde zwitserse regio staat momenteel nog een rode Karif te koop. Volgens de verkoper is het ding nog nooit gekentekend en heeft hij slechts 3000km op de teller staan.


Overtreffende trap....splinternieuwe 430 met 630 kilometer op de klok voor onder de Euro 40K. Ben alleen bang dat na 25 jaar als 'museum' stuk gedient te hebben eea vervangen dient te worden voordat je de weg op kan.....

www.pallavicini.ch

Groeten uit met sneeuw geplaagde CH
Maser73
Donateur
 
Berichten: 345
Geregistreerd: di 06 dec 2011, 21:49

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor Ger » za 07 jan 2012, 16:55

Hallo Maser73, welkom op het forum. Leuke auto heb je !@#$% hij ziet er schitterend uit applaus06
GTV6 2.5i
Alfa 33 1.5ie
Maserati 4.24
Avatar gebruiker
Ger
Donateur
 
Berichten: 137
Geregistreerd: za 27 aug 2011, 14:55
Woonplaats: Beverwijk

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor lqpl » za 07 jan 2012, 22:28

Biturbista schreef:PS. mocht je nog iemand weten die een goede set Carello mistlampen (zoals gemonteerd op de Biturbo Si en 420Si) heeft liggen dan hoor ik dit graag. Ik zoek namelijk nog een set voor mijn Karif.


Het grootste aanbod vind je op ebay.it - zoek op carello. Allerlei maten, rond en hoekig. Daar zitten vast wel de mistlampen tussen die op de biturbo zitten. Inclusief kappen.
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5783
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor lqpl » zo 08 jan 2012, 13:59

Deze bijvoorbeeld
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5783
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor cassiopeia » di 10 jan 2012, 02:41

Maser73 schreef: maar een adres wat de moeite waard is om te proberen is Koch in Duitsland (info@modena-parts.com). Wellicht kennen jullie deze zaak wel maar sta verbaasd wat ie zo allemaal aan onderdelen heeft te bieden voor Biturbo's. Kijk eens bij ebay.de en vul dan maserati biturbo in.
Heb overigens (nog) geen ervaring met bestellen bij hem.


Ik wel. Heb er al diverse bijzondere spullen gekocht, o.m. documentatie. Afgelopen najaar ben ik bij de man thuis geweest. In een klein plaatsje in Noord-Duitsland, niet ver van de Deense grens. Een reuze aardige, gepensioneerde echte heer die in zijn werkzame jaren een installatiebedrijf had. Van zijn hobby heeft hij zijn beroep gemaakt. Behalve biturbo-spullen heeft hij ook heel wat van Ferrari in huis. Hij heeft me z'n Biturbo Spyder Zagato en een Jaguar Mk.II uitvoerig laten zien. Absoluut betrouwbaar en heel service-gericht. Ook zijn koffie was heel smakelijk en dat is bepaald niet gebruikelijk in Duitsland. ^%$
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur
 
Berichten: 4284
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 18:38
Woonplaats: Lombroso

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor madmax » di 17 jan 2012, 16:32

Nice.
madmax
 
Berichten: 228
Geregistreerd: za 13 aug 2011, 21:31

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor koen2224v » di 17 jan 2012, 23:19

cassiopeia schreef:
Maser73 schreef: maar een adres wat de moeite waard is om te proberen is Koch in Duitsland (info@modena-parts.com). Wellicht kennen jullie deze zaak wel maar sta verbaasd wat ie zo allemaal aan onderdelen heeft te bieden voor Biturbo's. Kijk eens bij ebay.de en vul dan maserati biturbo in.
Heb overigens (nog) geen ervaring met bestellen bij hem.


Ik wel. Heb er al diverse bijzondere spullen gekocht, o.m. documentatie. Afgelopen najaar ben ik bij de man thuis geweest. In een klein plaatsje in Noord-Duitsland, niet ver van de Deense grens. Een reuze aardige, gepensioneerde echte heer die in zijn werkzame jaren een installatiebedrijf had. Van zijn hobby heeft hij zijn beroep gemaakt. Behalve biturbo-spullen heeft hij ook heel wat van Ferrari in huis. Hij heeft me z'n Biturbo Spyder Zagato en een Jaguar Mk.II uitvoerig laten zien. Absoluut betrouwbaar en heel service-gericht. Ook zijn koffie was heel smakelijk en dat is bepaald niet gebruikelijk in Duitsland. ^%$


gueby!!!zal wat spullen naar dat dorp versand habe,schrijf zijn adres elke week wel op een pakket
koen2224v
 
Berichten: 909
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 18:09

Re: 1e serie Biturbo S

Berichtdoor Maser73 » di 25 sep 2012, 22:12

Ondanks dat de biturbo s altijd binnen heeft gestaan en alleen met mooi weer buiten komt heb ik gemerkt dat de carroserie wel wat geleden heeft. Met name door de laatste jaren in buitenland te zijn geweest is er weinig gebruik gemaakt van de biturbo wat 'm geen goed heeft gedaan. Ook eind jaren 90 heb ik 'm door een beun laten spuiten wat achteraf misschien ook niet de beste keuze is gebleken. In iedergeval heb ik besloten om de biturbo eens goed te vertroetelen en de carroserie onder handen te laten nemen. Wie kan mij een goed carroserie /spuit bedrijf aanbevelen (liefst in regio Gelderland/ midden Nederland) en wat is vandaag de dag een budget waar ik rekening mee moet houden. Ik wil het deze keer wel goed laten doen dus van binnen en buiten laten spuiten. Qua rottigheid zullen we geen al te gekke dingen meer tegenkomen daar dit redelijk goed is verholpen eind jaren 90, het was met name spuitwerk wat minder is gebleken.
Alvast bedankt!
Maser73
Donateur
 
Berichten: 345
Geregistreerd: di 06 dec 2011, 21:49

VorigeVolgende

Keer terug naar My Maserati

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron