Project "Ghibli Open Cup"

Post hier jouw trots

Re: project ghibli

Berichtdoor Danny » di 24 jan 2012, 23:05

Waar dan? Linkje? Vraagprijs?
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Berichtdoor Giulia » di 24 jan 2012, 23:07

Enrico's.....geen prijs
Giulia
Donateur

Berichtdoor jasper » di 24 jan 2012, 23:38

hoiz,op de achteras zag ik niks zitten,blok heb ik nog niet gekeken,zal wel op de carterpan gezegeld zijn,maar dan dat grote deel,niet de onderplaat die ik eraf heb gehaald,ik moet t motornummer ook nog zien,maar dat zit niet echt op een gunstige plaats,,,,

verder word het weer wat
Afbeelding

heb ik dat goed gelezen trouwens? als de turbo eraf moet,dan moet de motor eruit?

zo te zien moet het net kunnen,maar ik heb nog nooit aan een maserati gewerkt natuurlijk ":{&
tot nu toe zit alles krap,maar is het te doen "(^&$@
jasper

Berichtdoor jasper » di 24 jan 2012, 23:45

dueporte schreef:ik weet niet je in een kuipstoeltje nu wel zo lekker wegdommeld..

respect06 vaak genoeg gedaan,toen ik nog soepel en jong was hahaha ":{& niet zonder veel drank btw..... "(^&$@

ja op drift events is het nog steeds zo gezellig,al heb ik nu dan een dikke tabbert om in te slapen ipv een kuipstoel
jasper

Berichtdoor Wietze » wo 25 jan 2012, 12:09

Hoe langer je aan een auto terugdenkt hoe meer je te binnen schiet. Destijds op Zolder kreeg je Cup last van de koppelingsvork. Die ging zoals wel vaker gebeurt kapot. Als het goed is zit er nu een appart gemaakte zwaardere versie in. Tenzij die natuurlijk al ten prooi van het originaliteits streven plaats heeft gemaakt.... %$#@
It is mei sizzen net te dwaen
Wietze
Donateur

Berichtdoor jasper » wo 25 jan 2012, 12:24

ja dat klopt inderdaad,ik vond het er al zo lomp uitzien,uniball enzo,ik zal het eens op de foto knippen zodra hij weer op de brug staat
jasper

Berichtdoor Richard » wo 25 jan 2012, 23:09

Wauw Jasper,

indrukwekkend, was net zelf begonnen met het opknappen van mijn ghibli. Ben bezig met carrosserie waar toch hier en daar een extra ventilatie gaatje dichtgemaakt moet worden. Hoop tegen de zomer klaar te zijn. Maar het tempo en grondigheid waar jij dit mee doet is onnavolgbaar.

Compliment respect06
Maserati Ghibli 2.8 ABS AUT 1995
Richard
Donateur

Berichtdoor jasper » wo 25 jan 2012, 23:15

zo,vanavond de carterpan er weer onder gezet,en 5 liter olie er alvast ingedaan,meteen de injectoren eruit gehaald want die worden getest en schoongemaakt,wat blijkt.....mist er 1 zo'n plastik dopje wat op de tip zit %^#@( ,nu is de vraag dus,was die al weg,of is die er ingevallen met het loshalen ervan?

nouja inlaatspruitstuk kan er dus af %$#@ meteen morgen even pakkingen regelen en hopen dat ik het dopje vind daar, ":{& kan ik meteen mooi die slangetjes die eronder lopen vervangen,en de startmotor ook meteen na laten kijken,tis dan toch allemaal los heh "(^&$@ EN,dan kan ik eindelijk het motornummer zien(dat is nog het meest interesant)

morgen weer wat fototjes,ben nu moe ":{&
jasper

Berichtdoor jasper » wo 25 jan 2012, 23:16

ga ik zo hard? ik wil m gewoon graag horen lopen heh
jasper

Re: Project "Ghibli Open Cup"

Berichtdoor Dutchy » wo 25 jan 2012, 23:25

Je gaat super hard man... respect06

Ik heb je topic even op het portaal gegooid...is leuk voor nieuwe bezoekers en wellicht herkent iemand je auto dan sneller.
If you want to get INTO the dessert take a Landrover BUT if you want to get OUT of the dessert take a LANDCRUISER!
Dutchy

VorigeVolgende

Keer terug naar My Maserati