facebook?

Post hier jouw trots

facebook?

Berichtdoor dueporte » vr 28 sep 2012, 08:01

Ik ben er nog niet zo in thuis, maar is er interesse in een facebookpagina? gaat allemaal iets sneller, en makkelijker te plaatsen met foto's en zo.
dueporte

Re: facebook?

Berichtdoor Vince » vr 28 sep 2012, 08:03

Discussie is al gevoerd. Er wordt gevreesd dat het de site zou vervangen.
Wat is daar dan mis mee? Nou, het naslagwerk dat we hier hebben is veel toegankelijker en beter te vinden.
Op Facebook zakt alles automatisch naar onderen.

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor Momus » vr 28 sep 2012, 08:54

denk ook wel dat er bij heel wat mensen die nog geen lid zijn van FB heel wat terughoudendheid heerst om er alsnog lid van te worden
zeker met de recente commotie alweer
Momus
Donateur

Berichtdoor Logout » vr 28 sep 2012, 09:14

Ik heb de pest aan FB en het zou mij niet vebazen als hetzelfde geldt voor vele anderen hier.

De hele opdringerige wijze waarop de communicatie van FB zelf binnenkomt (om je zo ver te krijgen om weer eens in te loggen) is op zich al een afknapper en het feit dat jan en alleman maar kunnen zien waarmee jij je in jouw privetijd bezighoudt bevalt mij ook niet. Ik houd mijn communicatie per hobby / merk / etc. liever beperkt tot een beperkt kringetje gelijkgestemden. Een forum zoals MChat is daarvoor wat mij betreft de beste oplossing.

Om als forum een beetje aan de weg te timmeren is FB dan weer wel geschikt. Door zo nu en dan nieuwtjes over het merk en de toekomstige modellen te posten en eens een paar foto's te posten van evenementen & sightings. Hiervoor is FB naar mijn idee beter geschikt.
Logout

Berichtdoor Dennis » vr 28 sep 2012, 09:25

Nee inderdaad liever geen fb, maar mbt het plaatsen van foto's is het misschien mogelijk dat mchat daar een eenvoudiger wijze voor vind. Persoonlijk heb ik niet het geduld (geen zin neem me niet de moeite) om dat helemaal gaan uit te zoeken om foto's te plaatsen, er zijn dan ook beslist nog andere mchatters die dan indien op een eenvoudigere wijze weer wel beeld materiaal plaatsen. Ik vind de teksten aangevuld met foto's het meest aantrekkelijk om te lezen, de heren die dit doen en kunnen dank ik dan ook hiervoor.
lancia ypsilon 2000
Lancia delta 1.4 oro 2012
Maserati quattroporte V 2005
Dennis

Berichtdoor Dutchy » vr 28 sep 2012, 09:51

Even een klein testje.... zie tekst onder de foto. Ik vind het vrij makkelijk hoor. Probleem is alleen dat je moet inloggen om de foto's te zien. Aan de andere kant geeft dat ook weer wat privacy.

Zelf ben ik geen Facebook fan.....of twitter of hyves of wat dan ook aan social media gedoe.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
If you want to get INTO the dessert take a Landrover BUT if you want to get OUT of the dessert take a LANDCRUISER!
Dutchy

Berichtdoor yrrah » vr 28 sep 2012, 09:59

Nou mannen, Ik heb goede ervaringen met besloten Facebook groepen. @biturbista, je kan de instellingen zo zetten dat je niet continue lastig gevallen wordt met persoonlijke berichten van anderen.
Overigens zijn er al een aantal actief van ons op FB.
Lijkt me een aanvulling en kunnen we de site gebruiken voor de documentatie en informatie...middels een link of zo. Zou mooi zijn als het geïntegreerd kan worden....
ghibli II 2.0 maserati red- verkocht
Mercedes G 350 turbo L
Pinarello FP quattro/ campagnolo
Alfa Romeo 166....Nero- verkocht
yrrah

Berichtdoor PeterM » vr 28 sep 2012, 11:06

Hou niet van Facebook (moppersmurf smiley).
Mark Zuckerberg wil maar één ding en dat is je interesses weten, zodat hij daar geld mee kan verdienen. Privacy is voor hem iets van het verleden, het woord staat afgedrukt op zijn WC papier.
"You can check out anytime you like, but you can never leave", dat werk.

Zou het zwaartepunt van de Chat graag hier willen houden. Dan is een Facebook connectie "gevaarlijk", want mensen houden nu eenmaal van makkelijk. Hoe meer van ons er (ook) op Facebook zitten hoe gevaarlijker het wordt dat de "makkelijke" weg gekozen wordt.

Zou niet graag "verplicht" worden om actief te zijn op Facebook omdat ik anders de gesprekken hier niet meer kan volgen.

Dus: houden zoals het is.
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor Vince » vr 28 sep 2012, 11:13

Even duidelijkheid: er komt géén Mchat-facebook-page.

Als je zelf een biturbo of Maseratipagina op wil zetten is dat uiteraard je goed recht.

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor dueporte » vr 28 sep 2012, 11:23

Ik zie het niet als vervanger, maar het is tegenwoordig eenvoudiger om snel met je telefoon een foto of filmpje te maken en die te delen op fb. Fb is ook niet bedoeld voor ellenlange verhalen.
dueporte

Volgende

Keer terug naar My Maserati