Mijn QP V

Post hier jouw trots

Mijn QP V

Berichtdoor Napoli » di 10 dec 2013, 22:28

Ben even uit de lucht geweest maar niet stil gezeten.

Vorig week-end heb ik mijn QP opgehaald en ben er erg wijs mee.
Voor de zekerheid 4 winterbanden gemonteerd ( de oude waren sowieso kaal). Nu setje 19 inch zoeken voor de zomenrbanden.
Iemand?

Het is een 2006 met 13000 km (geen tikfout) op de teller en de kleur is Bordeaux Ponteveccio (Red Metallic). Het interieur is ivoor. Kenteken uit 2007 en ik ben de eerste nederlandse eigenaar.

Ben een paar probleempjes aan het oplossen: ruitensproeier werkt niet en heb nu de pomp omgezet van de koplampsproeiers.
De pomp werkt maar krijgt waarschijnlijk een verkeerd signaal want de handel aan het stuur werkt correct. misschien een draadbreuk maar dat moet nog worden uitgezocht. Met de lichten aan kan ik in ieder geval sproeien.
Het open dat juttert ook een beetje en heb net op een Amerikaans forum gevonden om het af te regelen: knop naar rechts en dan indrukken tot hij zich gaat afstellen. Klopt dit?

De motor loopt super stil en geen enkel bijgeluid te horen. Ik ben me nu een beetje aan het aanleren om lekker met de bak om te gaan. In het begin was het wel wennen maar heb nu wel gevonden hoe ik het op het juiste moment moet doen en natuurlijk mijd ik de M stand niet. Heerlijke auto en onderweg mensen met een Audi coupe die hun duim opsteken , genieten dus.
Ik zal eens zien hoe ik een paar foto's van de auto kan uploaden.

Ok dit was even mijn nieuws Happy5

groet Berend
Napoli

Re: Mijn QP V

Berichtdoor dueporte » di 10 dec 2013, 22:36

Mooi om je ervaringen te blijven lezen! Steeds meer heeft dit model mijn aandacht..
dueporte

Berichtdoor Napoli » wo 11 dec 2013, 16:38

dueporte schreef:Mooi om je ervaringen te blijven lezen! Steeds meer heeft dit model mijn aandacht..

Neem aan dat je wel eens achter het stuur hebt gezeten van een V, anders stuur je maar een pm. Groet Berend
Napoli

Berichtdoor 3200_QPV » wo 11 dec 2013, 21:09

Gefeliciteerd. Ik kocht mijn QP met 16.000 op de teller en ben nu bijna op 100.000. Blijft een fantastische auto die eigenlijk alleen voor een beurt naar de garage moet. Nooit storingen, wat dat betreft heel wat anders dan de 3200.
3200_QPV
Donateur

Berichtdoor Napoli » do 12 dec 2013, 19:08

3200_QPV schreef:Gefeliciteerd. Ik kocht mijn QP met 16.000 op de teller en ben nu bijna op 100.000. Blijft een fantastische auto die eigenlijk alleen voor een beurt naar de garage moet. Nooit storingen, wat dat betreft heel wat anders dan de 3200.

Heb je ook 'n duo of de automaat? Echt supergaaf hoor en 'n nadeel is wel dat ik graag eerder weg wil aan het eind van de dag. Morgen heb ik 'n mooie rit voor de boeg dus dat is weer genieten geblazen lolololol
Napoli

Berichtdoor Napoli » za 14 dec 2013, 19:20

Vandaag een paar foto's van mijn QP V gemaakt met mijn mobiel, wat een heerlijke auto, ook om te wassen 2thumbs

Afbeelding

Afbeelding

Deze kleur heb ik hier nog niet zien rijden, hebben jullie daar nog info over? Of wie heeft er ook zo eentje

groet Berend
Napoli

Berichtdoor SportGTS47 » za 14 dec 2013, 19:27

Zo dan! Gefeliciteerd! Wat een combinatie.... Love5

Nick
Alfa Romeo Quattroporte (166 V6, nero vulcano, full option)
SportGTS47

Berichtdoor Andrea » za 14 dec 2013, 19:42

Mooi zeg! Ik zie de laatste tijd elke zaterdagmorgen zo een staan bij de sportvelden in Dordrecht. Toeval?
Maserati Quattromiladuecento Cambiocorsa grigio alfieri cuoio
Andrea
Donateur

Berichtdoor Napoli » za 14 dec 2013, 20:47

Andrea schreef:Mooi zeg! Ik zie de laatste tijd elke zaterdagmorgen zo een staan bij de sportvelden in Dordrecht. Toeval?

Dat is idd toeval (zelfde interieur?) want ik woon in het midden van het land.

Dank voor jullie lovende antwoord.

Het dak is nog niet opgelost, het lijkt wel een kleine storing in de draaischakelaar, ik zal hem eens openmaken en controleren, misschien kom ik dan van het probleem af. De sproeier staat nog op de andere pomp, we zijn op zoek naar het bedradingsschema. Iemand een tip waar dat zou zijn te vinden?

groet Berend
Napoli

Keer terug naar My Maserati