Tridente's Ghibli

Post hier jouw trots

Re: Tridente's Ghibli

Berichtdoor Tridente » za 19 maart 2011, 17:15

lqpl schreef:Leuk artikel! Die uitgelichte opmerking "Airco-unit? Die moet je niet naar Italie sturen, de eerste keer konden ze het al niet, en rapereren kunnen ze nu nog steeds niet" (MCH-leden die hun auto's naar Italie brengen voor restauratie zullen hier wel een eigen mening op na houden) is weer de typisch ongenuanceerde Barning maar hij kan ze idd wel goed repareren. Jammer van de nadruk op het weghalen van de kats op het eind. Slecht vor je imago... Maar verder ook hier een pluim voor je doorettingsvermogen om deze auto helemaal in orde te krijgen! applaus06

He Igino, jij wordt geloof ik ook steeds meer demperloos met die prachtige maar niet zo erg ECO-400i.
Ik ben dus niet de enige die af en toe een verkeerd pluimpje de lucht inblaast. Ik heb de kats nog wel maar die liggen ergens weggeborgen op zolder, voor als de APK eens moeilijk doet. Zonder rijdt de auto zoveel beter, over het toegenomen motorgeluid krijg ik aleen maar complimenten en ik heb geen enkele drempelvrees meer! adhd

@ Peter, volgende keer doen het inderdaad anders, gelukkig heb ik sleutelen en prutsen als grootste hobby dus een echte ramp was het niet, en zo hou je er nog eens een leuk verhaal aan over......
Ton 1993 Ghibli, Fast as the wind!!!
Tridente
Donateur

Re: Tridente's Ghibli

Berichtdoor Vince » za 19 maart 2011, 19:48

Daarom. Zonder Maserati heb je een stuk minder sterke verhalen weet ik uit ervaring.
Op de één of andere manier spreekt het merk enorm tot de verbeelding. Je bent best een beetje een cowboy in de ogen van sommigen als je in zo'n ding rijdt. Ik heb regelmatig een klant die met glinsterende ogen zegt "heb je die Maserati nog?"

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Vorige

Keer terug naar My Maserati