Café In den Ouden Biturbo

Even tot rust komen, iets leuks meegemaakt of gezien of gewoon even lekker ouwenelen
Kom binnen..... er is altijd een plekje vrij

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Boomerang » za 30 sep 2017, 10:29

Typisch.
De DB-S blijft mijn favoriet, fraaier wat mij betreft dan de 11.
Het lijnenspel is wat rommeliger naar mijn mening.
En de huidige AMG motor vind ik een lomp geluid maken, niet zo heel goed passend ook, bij het sophisticated karakter van een Aston.
Ver weg ook van het melodieuze V8 geluid van een Maser.
Avatar gebruiker
Boomerang
Donateur
 
Berichten: 4875
Geregistreerd: za 18 sep 2010, 07:26
Woonplaats: dichterbij dan je denkt....

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Boomerang » za 30 sep 2017, 10:32

Iets anders;

Na veel zoeken loop ik vast.
Ik meen me toch te herinneren dat er hier ooit een topic is geweest over het vervangen van de rubber sokjes om diverse stekkers van een Maser?
Was Danny daar niet ooit mee bezig geweest?

Danny, if so, weet jij leveranciers en bestelnummers?
Avatar gebruiker
Boomerang
Donateur
 
Berichten: 4875
Geregistreerd: za 18 sep 2010, 07:26
Woonplaats: dichterbij dan je denkt....

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Danny » za 30 sep 2017, 11:25

Ik zal even zoeken....

Kom je naar Jisp, de 15e?
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Avatar gebruiker
Danny
Donateur
 
Berichten: 2577
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 20:53
Woonplaats: Laren nh

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor cassiopeia » za 30 sep 2017, 13:49

Boomerang schreef:Typisch.
De DB-S blijft mijn favoriet, fraaier wat mij betreft dan de 11.
Het lijnenspel is wat rommeliger naar mijn mening.
En de huidige AMG motor vind ik een lomp geluid maken, niet zo heel goed passend ook, bij het sophisticated karakter van een Aston.
Ver weg ook van het melodieuze V8 geluid van een Maser.


Ik had het over een nieuwe auto. Die DBS is, volgens mij, niet meer in productie. Inderdaad vind ik die ook fraaier, maar met die V12 toch wat "too much" in vele opzichten. Die DB11 is sinds kort ook met een V8 leverbaar waarbij je bijna niets inlevert op de V12 maar wel een klein vermogen in je zak houdt vanwege het BPM verschil.
Wat Maserati betreft, die Ferrari V8 uit de QPV en de GranTurismo, die waren geweldig. Maar met die Amerikaanse Pentastar Jeep-motoren uit de huidige generatie kan ik toch wel begrijpen dat zelfs Franco er zijn neus voor ophaalt. Dan toch liever de AMG. Misschien wat lomp, maar presteert geweldig en is oersolide. Al vele jaren niet te evenaren in de F1.
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur
 
Berichten: 4274
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 18:38
Woonplaats: Lombroso

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Boomerang » zo 01 okt 2017, 11:41

Liever een gebruikte DBS dus, dan een nieuwe DB11.
Die AMG motor vind ik echt te onbenullig klinken voor een Aston.
Die BPM bestraffing is inmiddels ook buiten proporties geraakt.
De prijsverschillen voor dit soort auto's tussen NL en de ons omringende landen zijn absurd geworden.
Avatar gebruiker
Boomerang
Donateur
 
Berichten: 4875
Geregistreerd: za 18 sep 2010, 07:26
Woonplaats: dichterbij dan je denkt....

Vorige

Keer terug naar MC Café

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron