Mille Miglia 2015

Even tot rust komen, iets leuks meegemaakt of gezien of gewoon even lekker ouwenelen
Kom binnen..... er is altijd een plekje vrij

Re: Mille Miglia 2015

Berichtdoor Boomerang » wo 11 mei 2016, 13:38

Ha, ben ik perfect op m'n plek!
Toeteren en onmogelijk inhalen kan ik ook erg goed.
Happy5
Boomerang
Donateur

Berichtdoor cassiopeia » wo 11 mei 2016, 14:20

Het inschrijfformulier dat ik gisteren zag, is nu verdwenen. Aanmelding gesloten, rit vol.

Dit staat er nog wel:
http://automobiel.mercedes-benz-clubs.c ... t__ENG.pdf

Ja, Boom, je mag mee in deze categorie met je R107. De prijs was iets van € 8.450 per équipe full-board.
Overigens zonder het Chopard-horloge (stond erbij!) dat deelnemers aan de "originele" rit wél krijgen en die hetzelfde betalen.
Je mag met je 107 trouwens niet de milieuzone in Rotterdam in madster
Waarschijnlijk heeft hij immers geen geregelde kat en geen code U9 ?
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Berichtdoor Boomerang » wo 11 mei 2016, 15:34

8450,-

Sad5 Sad5

In Rotterdam heb ik ook niks te zoeken, laat mij maar lekker toeren op het platte land, tussen groene bomen, weilanden, meren en ......mooie boerendochters op renpaarden.

De SL is een zgn Rüf variant.
Die is dus met een paar kunstgrepen om te bouwen naar geregelde Kat.
Overweeg ik sterk.
De geuren die af en toe binnenwaaien zijn niet echt eau de cologne nl.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor Michele » wo 11 mei 2016, 21:41

De Mercedes tribute is ondertussen al weer 3 jaar vaste prik hoor cassio. Probleem is alleen dat je dan van de MM geen fluit ziet. Je rijd er 2 uur voor en logeert grotendeels in andere hotels en etappeplaatsen. Maar als je weer eens wilt kun je ook met mij mee hoor, dan ben je voor 900 p.p. klaar en zie je de MM in Brescia, Ferrara, Ravenna, San Marinio, Toscane, Monza en Franciacorta. Voor dit jaar zit ik alleen al wel helemaal vol. Vertrek vrijdag :-)
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor duetto » wo 11 mei 2016, 22:14

@Boomerang: nu je niet meer voor 8,5k met Mercedes mee kunt naar de MM, en zelfs niet voor een fractie van dat bedrag met Michele, ben je van harte welkom om voor 25 euro p.p. op tweede pinksterdag door de grensstreek te komen toeren. In de route zitten jouw geliefde weilanden en groene bomen, alleen minder water dan bij jullie. Boerendochters op renpaarden kan ik niet beloven, maar wel de 3200 van Jeroen en de QPIV van Peter, dat zijn ook heel wat 'paarden' bij elkaar.
duetto
Donateur

Berichtdoor Boomerang » do 12 mei 2016, 07:50

Hierbij, beloof ik plechtig, bij de eerst hierop volgende samenkomst, aan te haken. (mits de agenda's het toelaten natuurlijk)
Maar komend weekend is de GS al niet meer rijdbaar, want ze gaat voor het verwijderen van steenslag kortstondig onder het mes.
Eerst zou ik alle voorbewerking, schuren en fillen en weer schuren zelf doen, maar "ik heb er de kracht niet meer voor" en ik wil ook geen weken onderweg zijn met het hele circus.
Die gasten schijnen een "steenslag koppie" in één ochtend spuitklaar te hebben.
Mbt eerstvolgende samenkomst:
"Mooie boerenmeiden" zit wél in de voorwaarden, dus iemand zal daar voor moeten zorgen.
Ik herrinner me wat foto's, dus: Rudy, rij je ook weer eens mee en zorg jij weer voor de dames?
Boomerang
Donateur

Berichtdoor Jac » do 12 mei 2016, 17:51

Boomerang schreef:Hierbij, beloof ik plechtig, bij de eerst hierop volgende samenkomst, aan te haken. (mits de agenda's het toelaten natuurlijk)
Maar komend weekend is de GS al niet meer rijdbaar, want ze gaat voor het verwijderen van steenslag kortstondig onder het mes.
Eerst zou ik alle voorbewerking, schuren en fillen en weer schuren zelf doen, maar "ik heb er de kracht niet meer voor" en ik wil ook geen weken onderweg zijn met het hele circus.
Die gasten schijnen een "steenslag koppie" in één ochtend spuitklaar te hebben.
Mbt eerstvolgende samenkomst:
"Mooie boerenmeiden" zit wél in de voorwaarden, dus iemand zal daar voor moeten zorgen.
Ik herrinner me wat foto's, dus: Rudy, rij je ook weer eens mee en zorg jij weer voor de dames?

Als je doelt op de meeting in Opmeer? Nou, de plaats zegt het al Opmeer; meer Maserati's, meer gezelligheid, meer enthousiasme en meer dames.
Wat wil je nog meer? Giuliaa5
Jac
Donateur

Berichtdoor PeterM » do 12 mei 2016, 18:56

Goed, dat was "meer" maar nu "op" ... huh??????? woot Happy5
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor volantevantage » vr 13 mei 2016, 09:28

Boomerang schreef: dus: Rudy, rij je ook weer eens mee en zorg jij weer voor de dames?

Helaas ben ik dat weekend uitgenodigd bij onze zuiderburen !
http://www.coppaclassicdays.be/concours-delegance/
volantevantage
Donateur

Berichtdoor Danny » wo 18 mei 2016, 16:39

Afbeelding

200Si uit 1957 met een fraaie Argentijnse aan boord ...
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

VorigeVolgende

Keer terug naar MC Café