Maserati's en zakelijk netwerken

Even tot rust komen, iets leuks meegemaakt of gezien of gewoon even lekker ouwenelen
Kom binnen..... er is altijd een plekje vrij

Maserati's en zakelijk netwerken

Berichtdoor Martino » do 02 dec 2010, 14:18

Ciao Maseratisti,

Just a thought...

Is het een idee om onze liefde voor Maserati's te gebruiken voor een zakelijk netwerk? Dan bedoel ik niet dat klanten die buiten MC producten en diensten van ons afnemen hoeven te weten dat we Maserati verslaafd zijn, maar onderling kunnen we zakelijk wellicht plezier aan elkaar beleven.

Ik koop mijn spullen graag bij mensen die er echt verstand van hebben en die kwaliteit en service leveren (omdat ze dat de normaalste zaak van de wereld vinden). En volgens mij hebben we hier aardig wat ondernemers bij elkaar die wat voor elkaar kunnen betekenen.

- Giulia koopt wekelijks nieuwe zonnebrillen bij Vince...
- Ik heb gisteren Giulia ingehuurd voor een fantastische wijnproeverij op mijn eigen bedrijfsfeest...
http://picasaweb.google.com/xsmartino/CINX2010RelatieEvent?authkey=Gv1sRgCJet76aNvZiAaQ# (Guilia vindt je ergens halverwege)
- Ik ga graag mijn Denon spullen in Meppel halen...
- Etc

Als we een lijstje maken van wie wat kan / wat levert kunnen we elkaar makkelijker en sneller vinden en bereiken dacht ik zo maar.
Mijn doel is niet om tot vriendenprijzen en kortingen te komen. Het gaat mij om de kwaliteit en het plezier van het kopen via een relatie.

Vanuit mijn eigen bedrijf werk ik graag met leveranciers voor diensten en producten die kleine zelfstandigen zijn. Ik vind ze via via uit mijn eigen netwerk en dan weet ik dat ze goed zijn. Het gaat dan om om tekstschrijvers, art directors, copy-writers, juristen, fiscalisten. Mijn freelance bedrijfsjuriste zegt altijd: we verdelen de opdrachten tussen de kleine ondernemers onderling en bij de grote bedrijven verdienen we het geld en niet aan elkaar. Daar hou ik van.

We kunnen dat op MC vorm geven of bijvoorbeeld op LinkedIN.

Zoals ik al schreef: just a thought. Ik benieuwd of deze behoefte bij anderen bestaat.
Goed weekend, Martijn
Maserati Gransport 2006 - BMW Z4 3.5is 2014 - BMW M3 DCT 2010
Martino
Donateur

Re: Maserati's en zakelijk netwerken

Berichtdoor Vince » do 02 dec 2010, 14:32

Goed plan!

Ik doe de brillen!

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor stijn » do 02 dec 2010, 14:35

prima plan, en zoals mijn avatar laat zien verkopen wij (o.a. Italiaanse) keukens
Stein Keuken
stijn
Donateur

Berichtdoor cassiopeia » do 02 dec 2010, 14:43

Ik werk in een indicerende en uitvoerende functie bij Individuele Voorzieningen van een grote gemeente. Die voorzien in het verstrekken van een middel of een voorziening aan mensen met een beperking. Verder geven wij uitvoering aan het gemeentelijk beleid inzake armoedebestrijding onder 65 plussers. Dat komt neer op het verstrekken van een tegemoetkoming aan mensen, die noodzakelijke uitgaven niet kunnen bekostigen uit hun inkomen.
De meeste van mijn klanten verplaatsen zich met een electrische scootmobiel, Vervoer op Maat of O.V.
Dat geeft dus geen aansluiting in dit verband……

@!@
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Berichtdoor am330rvg » do 02 dec 2010, 16:12

wij, Eugenie en Rob, hebben een zaak voor het stofferen van woningen en projecten "PICO wonen". Nadruk ligt op vloer- en raambekleding in alle mogelijke vormen, voorts hebben we nog en kleine maar fijne technisch slapen afdeling.

per 1e week van Januari gaan we verhuizen naar het centrum van Bunnik, dan komt ook de nieuwe website op het web....
joie de vivre
am330rvg

Berichtdoor Michele » do 02 dec 2010, 16:20

Ik lever redactionele producties en communicatie-advies. Oftewel: wie tijdschriften, brochures, webteksten, persberichten, folders, catalogi, relatiemagazines, banners, advertenties, fotografie, vertalingen EN/NL/FR, whatever nodig heeft, kan bij mij terecht.
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Giulia » do 02 dec 2010, 16:48

Ik lever plezier!
Giulia
Donateur

Berichtdoor Boomerang » do 02 dec 2010, 22:09

Giulia schreef:Ik lever plezier!

Kan je iets precieser zijn. !@#
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor Giulia » do 02 dec 2010, 22:15

Boomerang schreef:
Giulia schreef:Ik lever plezier!

Kan je iets precieser zijn. !@#

Nou vooruit dan Boom...

Ik organiseer wijnproeverijen en wijn/spijs workshops op locatie. Verder ben ik gepokt en gemazeld in corporate communicatie en de organisatie van evenementen, beurzen en bedrijfsuitjes.

Mocht het van enige toepassing zijn....ik heb expertsie op het gebied van het (grafisch) beveiligen van waardedocumenten (paspoorten, bankbiljetten, enz)
Giulia
Donateur

Berichtdoor Danny » do 02 dec 2010, 22:30

Giulia schreef:Mocht het van enige toepassing zijn....ik heb expertsie op het gebied van het (grafisch) beveiligen van waardedocumenten (paspoorten, bankbiljetten, enz)

Je bedoelt dat men ze bij jou (voor langere tijd) in bewaring kan geven...
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Volgende

Keer terug naar MC Café