Pagina 1013 van 1018

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017, 10:29
door Boomerang
Typisch.
De DB-S blijft mijn favoriet, fraaier wat mij betreft dan de 11.
Het lijnenspel is wat rommeliger naar mijn mening.
En de huidige AMG motor vind ik een lomp geluid maken, niet zo heel goed passend ook, bij het sophisticated karakter van een Aston.
Ver weg ook van het melodieuze V8 geluid van een Maser.

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017, 10:32
door Boomerang
Iets anders;

Na veel zoeken loop ik vast.
Ik meen me toch te herinneren dat er hier ooit een topic is geweest over het vervangen van de rubber sokjes om diverse stekkers van een Maser?
Was Danny daar niet ooit mee bezig geweest?

Danny, if so, weet jij leveranciers en bestelnummers?

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017, 11:25
door Danny
Ik zal even zoeken....

Kom je naar Jisp, de 15e?

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017, 13:49
door cassiopeia
Boomerang schreef:Typisch.
De DB-S blijft mijn favoriet, fraaier wat mij betreft dan de 11.
Het lijnenspel is wat rommeliger naar mijn mening.
En de huidige AMG motor vind ik een lomp geluid maken, niet zo heel goed passend ook, bij het sophisticated karakter van een Aston.
Ver weg ook van het melodieuze V8 geluid van een Maser.


Ik had het over een nieuwe auto. Die DBS is, volgens mij, niet meer in productie. Inderdaad vind ik die ook fraaier, maar met die V12 toch wat "too much" in vele opzichten. Die DB11 is sinds kort ook met een V8 leverbaar waarbij je bijna niets inlevert op de V12 maar wel een klein vermogen in je zak houdt vanwege het BPM verschil.
Wat Maserati betreft, die Ferrari V8 uit de QPV en de GranTurismo, die waren geweldig. Maar met die Amerikaanse Pentastar Jeep-motoren uit de huidige generatie kan ik toch wel begrijpen dat zelfs Franco er zijn neus voor ophaalt. Dan toch liever de AMG. Misschien wat lomp, maar presteert geweldig en is oersolide. Al vele jaren niet te evenaren in de F1.

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017, 11:41
door Boomerang
Liever een gebruikte DBS dus, dan een nieuwe DB11.
Die AMG motor vind ik echt te onbenullig klinken voor een Aston.
Die BPM bestraffing is inmiddels ook buiten proporties geraakt.
De prijsverschillen voor dit soort auto's tussen NL en de ons omringende landen zijn absurd geworden.

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017, 21:22
door PeterM
En dat voor een simpele Otto - met beschadigd plenum : Mooi groen is niet lelijk

Tel hierbij op de beide auto's bij Prins en die bij Pastorelli = ze worden er denk ik niet voor verkocht maar het helpt wel bij het omhoog praten van de waarde Happy5

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2017, 16:24
door lqpl
Vandaag met de 3200LM op pad geweest - op zomerbanden. Dat ging prima totdat ik in de sneeuw op een helling van 0.001 graad kwam. De ASR deed flink z'n best om de voortgang tot nul te beperken en de hele auto te laten vibreren. Oplossing dus: ASR uit. Daarna door de zijruit kijkend verder. Heerlijk lachebekkie

Hoe gaat dit met doorrijders in 4200 coupé en Granturismo?

De winterbanden komen er pas overmorgen op. Ze liggen nog bij Werkhoven hamersmiley

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2017, 18:36
door Boomerang
Overmorgen hoeft het niet meer, dus die zomerbanden kunnen gewoon blijven zitten.
Vermoedelijk zullen er weinig zijn die nu nog de baan op gaan met een 4200 of GT.
(Volstrekt overbodig op te merken natuurlijk dat ik je geen info kan geven over het gedrag van zo'n soort auto in winterse omstandigheden lachebekkie )

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2017, 18:52
door Maser73
Ik vind het wel gaaf dat sommigen gewoon doorrijden met dit soort autos. Gisteren zag ik een Sierra Cosworth door de sneeuw ploeteren. Jaloers om de lol die ze hadden. Zou zoooo graag eens de Integrale willen loslaten op B wegen waar ze niet strooien maar de weg erheen zout-vrij is onmogelijk en eerst met aanhanger ook zo’n gedoe. Wellicht eens aan een exemplaar denken voor erbij waar je minder zuinig op hoeft te zijn. Zo’n rag hok, ouwe biturbo kan ook woot

Re: Café In den Ouden Biturbo

BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2017, 20:52
door MaseratiTeun
lqpl schreef:Vandaag met de 3200LM op pad geweest - op zomerbanden. Dat ging prima totdat ik in de sneeuw op een helling van 0.001 graad kwam. De ASR deed flink z'n best om de voortgang tot nul te beperken en de hele auto te laten vibreren. Oplossing dus: ASR uit. Daarna door de zijruit kijkend verder. Heerlijk lachebekkie

Hoe gaat dit met doorrijders in 4200 coupé en Granturismo?

De winterbanden komen er pas overmorgen op. Ze liggen nog bij Werkhoven hamersmiley

Gisteren zonder problemen uit Sittard gekomen. Gewoon in 1,5 uur. Wel op de wintersloffen.

Vanmiddag kleindochter opgehaald. Ice-stand ingeschakeld en zonder horten of stoten weggereden.