Café In den Ouden Biturbo

Even tot rust komen, iets leuks meegemaakt of gezien of gewoon even lekker ouwenelen
Kom binnen..... er is altijd een plekje vrij

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor PeterM » ma 29 apr 2019, 15:19

Voor de 166 nu een complete achterwielophanging bij elkaar gesprokkeld op Autodoc.
Met wat inside kennis (Techno!) alles gevonden behalve de onderste draagarmen, maar die zijn al vele jaren een probleem. Van de draagarmen alleen de rubbers vervangen. Het helpt soms om te weten dat in welke Fiat of Lancia dezelfde onderdelen gebruikt. Of, ingeval van de fusee rubbers, Maybach. Ben je toch op het goede niveau aangeland.
Inderdaad: sommige simpele maar essentiële delen zoals de bovenste veerschotels achter zijn nieuw niet meer te krijgen, ook niet via derde partijen. Nog een setje "gebruikt maar nog niet kats verrot" gevonden bij een toegewijde specialist. Je zal maar een doortastende APK inspecteur tegenkomen.
... dò ist der Bahnhof!
Avatar gebruiker
PeterM
Donateur
 
Berichten: 2524
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 20:42

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Gerhard » wo 22 mei 2019, 23:01

Vanmiddag zag ik in Amstelveen een Levante stilstaan met de portieren open. Bij de verkeerslichten onder de A9. Er stond nog een auto achter. Of de auto pech had of een aanrijding was niet zo te zeggen.
Aan mijn eigen 4.24 gebeurt niet veel maar wel wat; de rechter cilinderkop is bij West End in Lisse afgeperst en als het goed is nu ook gevlakt met 1 honderdste. De kop is niet lek. Het gaat allemaal in een slakkengang maar de auto heeft geen prioriteit. Ik mis de ritjes wel Driving5
Hij staat hier netjes binnen.
Gerhard
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za 30 dec 2017, 21:14

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor cassiopeia » za 25 mei 2019, 20:59

Afgelopen week werd ik vroeg in de ochtend gebeld door de politie om te melden dat er weer eens een zijruit van mijn Delta 1998 was ingemept, Het is een helse zoektocht geworden om nog ergens zo'n ruit te vinden. Weliswaar houdt mijn onvolprezen Lancia dealer in Heemstede een onderdelen-Delta voor mij op voorraad, maar daar wilde ik liever zo lang mogelijk de ramen inhouden omdat anders de rest zo snel achteruitgaat. Nu zijn de laatste Delta's (bouwserie 836) gebouwd in 1999 en in NL in 2000 op kenteken gezet, dus daar is nu bijna niets meer van over.
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur
 
Berichten: 4392
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 18:38
Woonplaats: Lombroso

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor PeterM » ma 27 mei 2019, 10:39

…. maar heb je nu wat gevonden?
... dò ist der Bahnhof!
Avatar gebruiker
PeterM
Donateur
 
Berichten: 2524
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 20:42

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor cassiopeia » di 25 jun 2019, 17:30

Na twee weken speuren hebben ze een ruit gevonden. Heb hen maar laten zoeken want als ik zelf wat zou organiseren valt het niet onder de verzekering. En om te rijden had ik mijn trouwe Yps tenslotte nog.
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur
 
Berichten: 4392
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 18:38
Woonplaats: Lombroso

Vorige

Keer terug naar MC Café

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 2 gasten

cron