Fotopuzzel

o.a. Shamal, Ghibli, Karif, QPIV

Re: Fotopuzzel

Berichtdoor cassiopeia » di 25 sep 2012, 10:34

Oje, hij zit op Facebook. Dadelijk ook vijfduizend mensen op de stoep sady
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Berichtdoor Jimkempe » di 25 sep 2012, 10:38

lolololol ..

Grote hore ME om de Karif heen!
Maserati 4.24
Maserati 222SE
Maserati Ghibli 2.8
Alfa Spider 2.0 TS
Mercedes E420 combi
Jimkempe
Moderator

Berichtdoor Logout » di 25 sep 2012, 16:33

Kom ik net thuis en krijg ik een allarmerend telefoontje uit het hoge noorden dat mijn Karif ineens op FB staat...

Een ding weet ik zeker: ik heb hem er niet opgezet. Iemand heeft deze foto geleend uit het Karif register op Enrico's Maserati Pages (of uit deze post hier op het forum). Wel ben ik blij dat hij een 'like' heeft gekregen van een aantal mede MChat forumleden!
Thumbsup5
Logout

Berichtdoor Logout » wo 26 sep 2012, 21:12

Even een update op het Karif front:

Voor wie het nog niet wist, ik heb behalve de rode Karif ook nog een zwarte Karif. Deze uit Italie afkomstige auto heeft een jaar of 10 in Nederland rondgereden voordat hij tot twee keer toe door een jonge knul in de prak gereden werd. Helaas is hij de tweede keer op zijn zij in een sloot beland: er valt dus een boel werk te verrichten! De auto was daarvoor van iemand in Amsterdam die een bestuursfunctie bij de MCH bekledde. Velen van jullie moeten de auto dus ooit rijdend gezien hebben.

Dit broertje van de rode Karif moet tezijnertijd ook in volle glorie hersteld worden. ik heb inmiddels contacten in zowel Italie als Portugal die ik zeer geschikt acht om de koets weer vakkundig te repareren en restaureren. Ik wil zowel het repareren van de schade, het repareren van enkele kleine roestschades alswel het spuitwerk daar uit laten voeren. Het 'vakmanschap' in Nederland op dit vlak is om te huilen en de prijzen die ervoor gevraagd worden zijn bizar. Om te zorgen dat de auto goed hersteld wordt heb ik een roest- en schadevrije neus liggen van een italiaanse 4.24v die slechts 60dkm gelopen had voordat hij in 1999 op acht jaar oude leeftijd een forse zijschade opliep. Ik wil dus de beide langsdragers aan weerszijden van de motor tezamen met het front en beide voorschermen compleet laten transplanteren. En dit door de boel op de 4.24v los te maken op de laspunten en daarna precies hetzelfde proces bij de Karif te herhalen waarna de complete neus als een geheel overgezet kan worden.

Karif_zwart1.jpg

Karif_zwart2.jpg

]
Karif_zwart3.jpg

Hopelijk kan ik dit verhaal voor de zomer van 2013 aftrappen. Wordt vervolgd...
hamersmiley
(hoezo hardcore Biturbo liefhebber?)
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Logout

Berichtdoor Logout » wo 26 sep 2012, 21:24

Oh ja, voordat ik het vergeet: alle donaties voor mijn levende Biturbo museum zijn welkom
lolololol
Logout

Berichtdoor Danny » wo 26 sep 2012, 21:26

Sodeju, krijg jij nooit tegengas van het thuisfront ofzo? Boel projecten neem jij op je zeg. Wel erg leuk dat je ons erfgoed op de weg houdt!
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Berichtdoor Logout » wo 26 sep 2012, 21:34

@Danny: Er is geen thuisfront (behalve een 16 jaar oude zoon die alleen in het weekend bij mij is). Tegengas krijg ik dus niet. Maar nou je het zegt, misschien is er vanwege het Maserati verhaal wel geen thuisfront...hahahaha.

Mocht er iemand nog een leuke zus/nicht/tante hebben van rond de 40 die ook gek is van italiaans erfgoed en italiaans eten dan hou ik mij aanbevolen!
Love5
(...bij nader inzien, laat maar zitten want anders komt het niet goed met het semi-historische Maserati erfgoed)
Logout

Berichtdoor Michele » wo 26 sep 2012, 21:38

Biturbista schreef:@Danny: Er is geen thuisfront (behalve een 16 jaar oude zoon die alleen in het weekend bij mij is). Tegengas krijg ik dus niet. Maar nou je het zegt, misschien is er vanwege het Maserati verhaal wel geen thuisfront...hahahaha.

Mocht er iemand nog een leuke zus/nicht/tante hebben van rond de 40 die ook gek is van italiaans erfgoed en italiaans eten dan hou ik mij aanbevolen!
Love5

Ik ken nog een leuk blond collegaatje van 50. Ze rijd Suzuki. En ik heb een strak nichtje van 23. Rijd ook Suzuki.... Alto automaat (ja).
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Logout » wo 26 sep 2012, 21:41

@Michele: Woonde jij niet in Den Haag? Zolang het niet de zwarte Suzuki van Karst T. is kan ik er mee leven.

Nee, zonder gein, mensen die in een Suzuki rijden hoeven bij mij niet aan de deur te komen. Mocht het een Suzuki motorfiets zijn is het misschien een ander verhaal.
Logout

Berichtdoor Michele » wo 26 sep 2012, 21:43

Biturbista schreef:@Michele: Woonde jij niet in Den Haag? Zolang het niet de zwarte Suzuki van Karst T. is kan ik er mee leven.

Nee, zonder gein, mensen die in een Suzuki rijden hoeven bij mij niet aan de deur te komen. Mocht het een Suzuki motorfiets zijn is het misschien een ander verhaal.

weet je 't zeker?
Afbeelding
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

VorigeVolgende

Keer terug naar Bi Turbo