Pagina 3 van 3

Re: QPIV : waarom schuimvulling in het sub-chassis (achter)?

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2016, 17:28
door Techno
Ik adviseer: bitumen op de vloer onder de achterbank, haalt de frequentie omlaag, vervolgens van die zware weefselplakken erop, bijv. zoiets wat vroeger onder je typemachine lag.

Re: QPIV : waarom schuimvulling in het sub-chassis (achter)?

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2016, 17:33
door dueporte
en een zak cement lachebekkie uit je mercedes overhevelen naar de maser.

Re: QPIV : waarom schuimvulling in het sub-chassis (achter)?

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2016, 17:43
door Michele
correctie, dat cement lag in de neus van een vroege Porsche 911 om 'm minder listig te maken.

Re: QPIV : waarom schuimvulling in het sub-chassis (achter)?

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2016, 22:17
door dueporte
Dat kan natuurlijk ook.maar bij de Mercedes 190 ligt de cement inde kofferbak voor de klussen na werktijd winks

Re: QPIV : waarom schuimvulling in het sub-chassis (achter)?

BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2016, 23:28
door Michele
Daarvoor heb je toch de 300D?

Re: QPIV : waarom schuimvulling in het sub-chassis (achter)?

BerichtGeplaatst: do 14 jan 2016, 00:31
door PeterM
Verder nog wat te melden? Hoe kom ik van die k.. herrie af?

Re: QPIV : waarom schuimvulling in het sub-chassis (achter)?

BerichtGeplaatst: do 14 jan 2016, 09:13
door Marten
Klinkt misschien gek, maar stouw je kofferbak eens helemaal vol met tassen met kleding ("vakantie bagage") en ga dan rijden. Een kofferbak versterkt geluiden vaak enorm en als het dan minder is, zou ik daar beginnen met bitumen.

Re: QPIV : waarom schuimvulling in het sub-chassis (achter)?

BerichtGeplaatst: do 14 jan 2016, 09:49
door Boomerang
http://www.loctite.co.uk/loctite-4087.h ... 2620440577

Dat zou ik sowieso weer in het subframe spuiten.
Baat het niet...

Re: QPIV : waarom schuimvulling in het sub-chassis (achter)?

BerichtGeplaatst: do 14 jan 2016, 11:51
door PeterM
Thnx, we gaan aan de slag!