222E in Huizen

o.a. Shamal, Ghibli, Karif, QPIV

222E in Huizen

Berichtdoor Integrale » za 30 jan 2016, 14:12

Dag iedereen,
Kent iemand misschien de 222 E die te koop staat bij garage Hofstee in Huizen? Ziet er op het oog wel netjes uit, wel wat slonzig onder de motorkap
en het gereedschapssetje ziet er nogal roestig uit. Ik lijd momenteel aan nostalgische oprispingen en ik zit er over te denken om mijn
prachtige 3200 te vervangen door een Maserati uit de Biturbo tijd. Daar had ik qua rijden op de een of andere manier toch meer mee, hoewel ik de 3200 (samen met de eerste serie QP V)
wel het allermooiste vind wat Maserati heeft voortgebracht.
Mbt de aanbieder las ik op het forum nog wel wat oud (Porsche-) zeer, maar ik kan niet goed beoordelen wat daar van waar is.
Cheers, Marc
Integrale

Re: 222E in Huizen

Berichtdoor PJ » za 30 jan 2016, 16:59

Marc,

Zie ander topic, onder algemeen en dan bij gespot, 222
* 2.24v 1993
* Coupe CC 2003
PJ
Donateur

Berichtdoor PeterM » za 30 jan 2016, 17:11

Volgens mij heeft hij dat al gelezen ... veel meer dan wat daar staat weet ik er niet van.
De auto komt is (recent?) uit het buitenland gekomen .. acht de kans klein dat iemand hier de auto beter kent.
Zit maar één ding op .. gaan kijken en voordat je verliefd wordt, laten keuren.

Wat betreft de Porsche achtergrond: die is misschien niet relevant voor deze auto, als er ze met hun vingers vanaf zijn gebleven.
Giulia heeft ooit eens een link naar een horror verhaal geplaatst - dat ging over deze club.
Het bekende probleem: wel het geld pakken, geen kwaliteit leveren en geen verantwoordelijkheid nemen voor de ellende die je hebt veroorzaakt. Been there, done that en kreeg niets eens een T-shirt, dus ik ben erg gevoelig op dit punt. Er lopen teveel eikels rond. Gewoon nooit meer werk gunnen, zo'n tent.
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor Integrale » za 30 jan 2016, 18:10

Heren, dank voor de reactie. Ik had dat andere topic even helemaal gemist. Mijlenteller uit Spanje lijkt me nogal vreemd en duidt er idd
op dat er aan geprutst is. Daarmee ook extra onzekerheid over de werkelijk gereden kilometers, sorry mijlen. Ik laat hem maar even staan denk ik.
De wijzers hebben zo te zien erg last van het bananensyndroom, ik heb eens een paar laten wisselen die zo krom waren dat ze het
"glas" zo ongeveer raakten. Inderdaad is de kilometerstand nogal optimistisch afgerond, maar daar staat wel weer tegenover dat deze 222 maar liefst
340 PK aan boord heeft lachebekkie
Cheers,
Marc
Integrale

Keer terug naar Bi Turbo