Zo na een lange tijd niks te hebben laten horen ben ik er weer met wat nieuws over de Sebring. Ja u kent dat wel druk druk en nog eens druk vooral met mijn NSU hobby vele treffens in Duitsland bij gewoond maar nu is het weer tijd voor de Maserati .Er is onlangs toch nog veel gedaan aan de Sebring zoals, Motor ingebouwd en ook al diverse componenten en pakkingen gemonteerd motor in bouwen was niet zo probleem.
We hebben een aluminium brandstof tank laten maken, het is exacte kopie van de stalen tank, maar deze was te ver heen dus dit was een goede optie.
Ook was de aanvoer buis en de tank dop sluiting weg, deze heb ik zelf maar gemaakt. Een sluiting en de plastic aanvoerbuis van NSU, en de slang is van een VW kever, een beetje van mij en van een ander merk dan kom je een eind.( moet kunnen toch)
Ook heb ik de motorkap en de kofferdeksel gemonteerd het begint nu aardig een auto te worden.
De achterlichten en het witte achteruit rij licht gemonteerd. Het witte achterlicht koste in America 300 dollar en we hebben er maar een replica op gezet deze heb ik gevonden in Rosmalen op de beurs, en koste 25 euro en de pas vorm en de look is zeer goed.
Ook heb ik de achterlichten gemodificeerd de fittingen heb ik vervangen door Hmmm Japanse makelaardij nu geen gerommel meer met slechte contacten veiligheid staat bovenaan.
Nu zijn de raamgeleiders terug van de chromerij en deze kunnen nu gemonteerd worden met alle rubbers.
Tot de volgende keer,
Greets Henk
De montage van de motor

De kappen/deksels met hun atributen


De Japanse fittingen

Het witte achteruit rij lampje

De vulling

Rubber afdichting montage

Rood boven fout moet onder orange boven
