Ghibli op eBay

Restauratie projecten

Ghibli op eBay

Berichtdoor volantevantage » vr 10 aug 2012, 18:01

Een Ghibli 4700 op ebay met een ongelooflijk slap verkoopverhaal, het belangrijkste wordt niet vermeld. ( chassis nr e.d )
Wie ziet alle rottigheid ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1967-MAS ... ea85#v4-41
Afbeelding
volantevantage
Donateur

Re: Ghibli op eBay

Berichtdoor Logout » vr 10 aug 2012, 20:24

volantevantage schreef:Wie ziet alle rottigheid ?

Om te beginnen is de auto nog niet af. Waarom de laatste paar zaken niet even laten afmaken voordat je een auto in deze prijsklasse gaat veilen? Zelfs de pookknop is nog niet gemonteerd. Hoe veel tijd zou dat nou kosten?

Verder heb ik het idee dat er iets niet klopt aan de rechterzijde. Het rechterportier lijkt ter hoogte van de B-stijl in het midden van de deurplaat te ver naar buiten te komen. En waarschijnlijk zijn er nog 1001 zaken die niet kloppen en/of niet goed zijn.

Mijn persoonlijke mening over dit verhaal: Je moet bijna suicidaal zijn om een Ghibli zonder heldere historie ongezien te kopen.
hamersmiley
Logout

Berichtdoor yrrah » vr 10 aug 2012, 20:53

Tjonge , wat een rommelbak voor die prijs... Waarom spuit je hem als hij niet strak is...gekke is dat de geschuurde er wel strak uit ziet. Zijn het dezelfde?

Ver wegblijven!
ghibli II 2.0 maserati red- verkocht
Mercedes G 350 turbo L
Pinarello FP quattro/ campagnolo
Alfa Romeo 166....Nero- verkocht
yrrah

Berichtdoor Logout » vr 10 aug 2012, 21:16

Dit lijkt mij voor het geld een veel betere auto. Bovendien staat hij 'om de hoek', dus kun je gewoon even langsrijden om hem even goed te bekijken. Op de een of andere manier wekt deze auto meer vertrouwen...

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/maserati-andere/73503121

Wat een mooie Mistral! Op de een of andere manier staat het wit hem bijzonder goed. Misschien komt dit omdat ik teveel blauwe en zilverkleurige Mistrals gezien heb.
Logout

Berichtdoor cassiopeia » vr 10 aug 2012, 23:25

Maar het probleem van de Mistral is dat het geen Ghibli is. De Ghibli is een icoon en masculin waar de Mistral te rond en vrouwelijk wordt gevonden. Maar in het getoonde wit vind ik 'm toch heel aantrekkelijk.
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Berichtdoor volantevantage » za 11 aug 2012, 10:25

Nog een reactie op " Ferrari Chat "

Quote:
Originally Posted by thecarnut
"EXTREMELY RARE...........ONE OF ONLY 5 LEAVING THE FACTORY WITH A FULL COMPLIMENT OF BORANI KNOCK OFF WIRE WHEELS." .... oh really ?? where do people get these "facts"? I have seen many more than 5 Ghiblis with knock off wire wheels.

"EXPONENTIAL APPRECIATION SHOULD BE COMING SOON." ....... people have been saying the same for the last 30 years. You will probably do better with a Ghibli than the stock market but do not expect exponential appreciation.

Very strange selection of photos. Why would anyone would want to post photos with the shift knob missing, or a radiator hose disconnected ? No VIN listed.

Not trying to knock the car as it might be nice, but it sure is difficult to tell based on the description and photos.

Ivan

A BS description of a messed-up car. Run the other way.
volantevantage
Donateur

Keer terug naar Klassiekers