2 Sebrings in de aanbieding !

Restauratie projecten

Re: 2 Sebrings in de aanbieding !

Berichtdoor volantevantage » wo 26 jan 2011, 10:09

Helaas kan dat niet anders, tenzij je een en ander modificeert, d.w.z de motor & radiator hoger in de carrosserie plaatsen door de motor steunen op te vullen, en dan de hele auto rondom wat verlagen tot grondspeling 12 cm onder de uitlaat.
Volgens mij heb ik je dat al een keer laten zien, maar had jij meer aandacht voor andere dingen.

Afbeelding
volantevantage
Donateur

Berichtdoor V8 » zo 30 jan 2011, 20:27

volantevantage schreef:Maar liefst 2 rode Sebring's te koop in Brummen, een met € 26 K aan rekeningen van een bedrijf uit Achterveld.
Beide uitgerust met het beroemde Lucas Injectie Systeem, wat wssk ook de reden voor verkoop is. %^#@(
http://www.thegallerybrummen.nl/

Ik zie nog 1 rode Sebring te koop staan (de serie II), is die rode Serie I teruggetrokken oid?
V8

Berichtdoor Vis3500gt » do 03 feb 2011, 16:40

Er staan nog steeds 2 Sebrings in Brummen te koop. Ze hebben er 1 van de website gehaald ivm waarde bepaling, of in ieder geval, het bepalen of het her-overwegen van de vraagprijs. Het betreffende exemplaar exemplaar schijnt volledig gerestaureerd te zijn in het verleden ter waarde van ongeveer een ton. Maar een ton+ vragen voor deze overigens schitterende Sebring is niet reëel denk ik.
De "Lekke" Koppakking van mijn 3500 word trouwens in garantie vervangen (heel netjes van de heren van the Gallery). Het was een lekje ter hoogte van de kettingkast. De 3500 overwinterd op dit moment in Brummen en word weer klaar gemaakt voor het voorjaar. Als de kop er toch af ligt, gaan we tevens kijken of het zinvol, raadzaam is om de kop en kleppen aan te passen om op loodvrij te kunnen rijden. Maar die beslissing word genomen als de motor open ligt.
Vis3500gt

Vorige

Keer terug naar Klassiekers