rubbers voor mijn indy

Restauratie projecten

Re: rubbers voor mijn indy

Berichtdoor maserati bora » wo 13 jul 2011, 19:30

ik denk dat het en rubber moet worden zoals op deze foto...wat denken jullie ERIC ?
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
maserati bora

Berichtdoor Eric » do 14 jul 2011, 19:52

Hoi Patrick,

Beide voorbeelden komen mij niet zo 1 2 3 bekend voor. Vroeg volgende week ben ik weer bij de stalling. De Biturbo staat nu bij Franco voor onderhoud/APK en die gaat daarna weer "op stal", vooral gezien het weer van de laatste dagen. Ik zal dan een fotootje maken voor je. Klaarblijkelijk schijnen er diverse types te zijn qua afdichtingen...
Wordt vervolgd!
o'Toole's statement: Murphy was an optimist
Eric
Donateur

Berichtdoor Eric » za 23 jul 2011, 11:30

Hoi Patrick,

Zoals beloofd heb ik nog even in de opslag naar het kofferbak rubber gekeken. Bij mijn Indy zit er gewoon een rubber strip (hier zit bij jou het aluminium profiel);

Afbeelding

De dwarsdoorsnede van het rubber ziet er zo uit (exkuus voor de slechte foto, inzoomen met een telefoon lukt niet echt...);

Afbeelding

In het rubber zitten overigens ook een soort metalen "krammetjes" verwerkt om het rubber beter vast te zetten op de fels-rand. Dit kun je een beetje zien op de eerste foto aan de rechterzijde. De fels-rand op de auto is gewoon een enkele opstaande rand waar dus zo'n beetje elk type rubber op zou moeten passen.

Hopelijk heb je hier iets aan en suc6
o'Toole's statement: Murphy was an optimist
Eric
Donateur

Berichtdoor maserati bora » zo 21 aug 2011, 18:30

Hallo Eric,

Bedankt voor de schitterende info, maar die van mij is anders ,ik ben eens gaan kijken bij joop stolze en daar stond er een indy met allu profiel.
Ik heb daar ook gezien hoe het moet...maar zeer hartelijk bedankt voor de info.

Gr Patrick Hanssens
maserati bora

Vorige

Keer terug naar Klassiekers