Voorstelronde 2.0

Stel je even voor en laat horen welke bolide jij hebt gekocht of graag zou willen kopen

Voorstelronde 2.0

Berichtdoor MichaelK » di 11 jul 2017, 15:06

Hallo allemaal,

Na een lange afwezigheid zal ik me nogmaals voorstellen.
Ik ben diegene uit het vorige leven met de moeilijke naam, of zoals Vince het verwoordt:
Vince schreef:Ehm... Hadden we op het vorige forum niet LB3872 of zoiets? Was gewoon Michael.
.

Mijn tijd is een jaar of 7 geleden verschoven richting de studie en nu kan ik eindelijk mededelen dat de studie er volledig op zit. Zodoende dat ik hier weer door omstandigheden terecht ben gekomen vandaag.

Korte samenvatting
Lang geleden begonnen met een 4.24V uit Denemarken.
Die werd kort gereden door een ander.
Samen met wijlen Jeroen Cats 2 andere 430's aangeschaft om de eerste 4.24V weer de weg op te werken.
Helaas bleek de auto verder heen dan verwacht en uiteindelijk een vervangende 4.24V (van 4.24V) aangeschaft.
daarnaast ook een Mini Innocenti DeTomaso gekocht en dat is tevens de enige auto die ik nog bezit (in onderdelen unsure )

Maar, nu kan het echte leven weer beginnen wat betekend dat ik in de avond uren niet meer uren bezet ben door (school)projecten. Hopelijk kan ik die tijd aan andere projecten wijden, lees het rijklaar maken van de innocenti Thumbsup5 .

Groeten,
Michael
MichaelK

Re: Voorstelronde 2.0

Berichtdoor Danny » di 11 jul 2017, 21:51

Succes met je project en welkom 2.0
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Berichtdoor PeterM » wo 12 jul 2017, 21:22

Welkom terug Michael . da's lang geleden zeg! Alles goed?
Ook al aan de slag als vliegtuigtechnicus (als ik het goed heb)?
De Innocenti herinner ik mij zeker nog.... wat denk je, komt er ooit weer een Maser naast?
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor Boomerang » vr 14 jul 2017, 15:32

Goh, toch weer terug!
Welkom.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor MichaelK » vr 14 jul 2017, 18:58

@Peter, sowieso gaat het nu een stuk beter. Toen ik hier voor het eerst kwam deed ik ongeschoold werk in een magazijn hamersmiley . Na een opleiding elektronica ben ik inderdaad voor vliegtuigtechnicus gegaan (wat ik succesvol heb gehaald) en daarna ben ik doorgegaan voor hbo luchtvaart. Sinds vorige week woensdag ben ik dan ook vliegtuigingenieur coolio .

Nu eerst maar eens genieten van de vakantie (en hopelijk daarin de innocenti rijdend maken), daarna de wijde wereld in en eerst een goede start maken mbt een carriere ofzoiets en daarna ga ik verder kijken.
Ik ben nog steeds erg geïnteresseerd en hoop dat ook zeker weer erbij te zetten, al moet ik voortaan ook mijn wederhelft daarvan overtuigen Thumbsup5 .
MichaelK

Berichtdoor lqpl » vr 14 jul 2017, 23:35

Welkom terug Michael.
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
lqpl
Donateur

Berichtdoor Michele » ma 31 jul 2017, 21:37

Welcome back!!

Ennuh... het bewijst maar weer eens dat studies stapelen best nuttig is, ook al denkt onze overheid daar anders over.
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor MichaelK » do 19 okt 2017, 08:01

Helaas stapelt de studieschuld net zo hard mee. Dat is natuurlijk de downside.
Eind juli zijn we op vakantie gegaan naar Italië en waren we in de buurt van Bologne.
Daar wilde ik natuurlijk wel een dagje naartoe, want ik wilde de fontein met Poseidon zien!
In die fontein bevind zich de drietand waar het Maserati logo op gebasseerd is.

Om een lang verhaal drastisch in te korten. Bologne is een vieze lelijke stad en ik heb de fontein niet gezien omdat die volledig in de steigers staat/stond. sady

Enfin, terug van weggeweest heb ik een baanaanbod gekregen en geaccepteerd, heb een Seat Leon (Diesel) gekocht voor de 1000km per week Driving5 . Gister heb ik waarschijnlijk de eerste tekenen van kapotte drijfstanglagers ervaren. Vanmiddag gaat die op transport naar de garage en gelukkig kan ik thuis werken.
Ik wist niet dat beginnen met werken zo duur was Sad5
MichaelK

Berichtdoor Michele » do 19 okt 2017, 09:03

Hoe oud is die Leon? Een vriend van me heeft dat namelijk ook eens gehad met zijn (destijds) Seat Cordoba diesel. Daar bleken destijds productiefouten in de motor te zitten waardoor de lagerschaaltjes volkomen opgesleten waren binnen 50K kilometers. Dat was destijds coulance...
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Danny » do 19 okt 2017, 09:42

MichaelK schreef: Bologne is een vieze lelijke stad en ik heb de fontein niet gezien omdat die volledig in de steigers staat/stond. sady

Ik ben nog nooit in Bologne geweest, maar wel in Bologna, en dat is een prachtige stad. Ik snap werkelijk niet hoe je die stad nou vies en lelijk kunt noemen.
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Volgende

Keer terug naar Voorstellen