Even voorstellen: trotse eigenaar van een QP IV

Stel je even voor en laat horen welke bolide jij hebt gekocht of graag zou willen kopen

Re: Even voorstellen: trotse eigenaar van een QP IV

Berichtdoor Alain » zo 01 feb 2015, 13:33

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ziet er zo op het eerste gezicht fris en strak uit. Ben jij een verzamelaar, poetser, sleutelaar of rijder? Altijd makkelijk om mensen in een hokje te plaatsen, al is de werkelijkheid vaak weerbarstiger ;-) Hoe dan ook veel plezier wens ik je toe.
Alain

Berichtdoor Andrea » zo 01 feb 2015, 14:02

Welkom, schitterend model de QP4. Veel plezier ermee.
Maserati Quattromiladuecento Cambiocorsa grigio alfieri cuoio
Andrea
Donateur

Berichtdoor RonaldM » zo 01 feb 2015, 15:30

Alain schreef:Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ziet er zo op het eerste gezicht fris en strak uit. Ben jij een verzamelaar, poetser, sleutelaar of rijder? Altijd makkelijk om mensen in een hokje te plaatsen, al is de werkelijkheid vaak weerbarstiger ;-) Hoe dan ook veel plezier wens ik je toe.

Eerlijk gezegd meer een poetser en sleutelaar denk ik. Mijn vorige auto heb ik opgewaardeerd van gebruiksvoorwerp naar een auto die gezien mocht worden op diverse evenementen. Technisch wil ik wel dat e.e.a. goed voor elkaar is. Daarnaast ben ik zeer geïnteresseerd in de techniek en wil deze dan ook zeker leren begrijpen.
Maserati Quattroporte IV 2.8 (1997)
Alfa Mito 1.4 (2009)
Skoda Octavia Laurin & Klement DSG (2015)
RonaldM

Berichtdoor Jac » zo 01 feb 2015, 19:36

Gefeliciteerd met de Quattroporte. Een gepaste kleurstelling. Ik heb in mijn geheugen dat deze auto heel lang van de eerste eigenaar is geweest tot zeer recent. Toen is deze auto twee keer (?) doorverkocht en uiteindelijk keurig op zijn plaats bij jou gekomen.

Ga ervan genieten en hoop deze auto op een meeting te mogen bewonderen.

groeten uit de Noord Hollandse polder
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Jac
Donateur

Berichtdoor dueporte » zo 01 feb 2015, 19:39

Wat woon je toch leuk jac...
dueporte

Berichtdoor charles » zo 01 feb 2015, 20:02

ik houd mijn ogen open ,misschien kom ik je een keer tegen in de regio
charles

Berichtdoor RonaldM » zo 01 feb 2015, 21:41

Jac schreef:Gefeliciteerd met de Quattroporte. Een gepaste kleurstelling. Ik heb in mijn geheugen dat deze auto heel lang van de eerste eigenaar is geweest tot zeer recent. Toen is deze auto twee keer (?) doorverkocht en uiteindelijk keurig op zijn plaats bij jou gekomen.

Ga ervan genieten en hoop deze auto op een meeting te mogen bewonderen.

groeten uit de Noord Hollandse polder

Klopt inderdaad! Leuk om zulke foto's te zien, zegt iets over het verleden van de auto. Top!
Alfa Mito 1.4 (2009)
RonaldM

Berichtdoor PeterM » zo 01 feb 2015, 22:35

Gefeliciteerd met deze QPIV - prachtige kleurstelling! Goed dit te horen - er waren veel verkoopberichten de laatste tijd, nu komt er weer eens één bij. Zal inderdaad heel anders aanvoelen dan een GTV.
Zoals Koen zegt, dit is een eerste generatie QPIV uit de periode 1994-1995.
Heb hem niet aangeboden gezien - ligt dat aan mij of heb je je eigen aankoop-kanalen?
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor RonaldM » zo 01 feb 2015, 23:00

PeterM schreef:Gefeliciteerd met deze QPIV - prachtige kleurstelling! Goed dit te horen - er waren veel verkoopberichten de laatste tijd, nu komt er weer eens één bij. Zal inderdaad heel anders aanvoelen dan een GTV.
Zoals Koen zegt, dit is een eerste generatie QPIV uit de periode 1994-1995.
Heb hem niet aangeboden gezien - ligt dat aan mij of heb je je eigen aankoop-kanalen?

Bedankt voor je reactie! De auto heeft maar heel kort te koop gestaan, ongeveer een week voor ik hem kocht. De keuze voor deze auto was mede door de kleurstelling en gedegen onderhoudshistorie. Die was namelijk compleet vanaf registratie in 1997.
Alfa Mito 1.4 (2009)
RonaldM

Berichtdoor lqpl » ma 02 feb 2015, 06:00

Gefeliciteerd! Prachtige kleurstelling. Na al het gejubel, controlleer deze auto op roestvorming onder rubbers boven de deuren, het chassis onder de A-stijl en nog een paar plekken (zie elders op dit forum). Neem passende (beschermende) maatregelen. Van zulke vroege exemplaren zijn er nog maar weinig in echt mooie staat dus je hebt alweer een hele verantwoordelijkheid op je genomen. Is deze garage-gestald?
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
lqpl
Donateur

VorigeVolgende

Keer terug naar Voorstellen