Abject & Infaam stelt zich even voor....

Stel je even voor en laat horen welke bolide jij hebt gekocht of graag zou willen kopen

Abject & Infaam stelt zich even voor....

Berichtdoor YoMan » wo 25 maart 2015, 20:26

Goedenavond U allen!

Mijn naam is Bee-Emmer, dat is een afkorting, maar tegelijkertijd tamelijk irrelevant gezien de erudiete uitstraling en presentatie van uw forum. In het dagelijks leven kent men mij als Abraham. (Geen flauwe mosterdgrappen aub)

Sinds enkele uren ben ik de trotse eigenaar van een prachtige Maserati Ghibli, welke aan mij is geleverd door de alleraardigste meneer Wyers van de firma Firstgear. Wel jammer dat hij er zelf ook zo blij van werd, ik had persoonlijk op een fractie meer discretie gehoopt, net als die vermaledijde firma MrWheels, die ook zelf nog een hele pagina vulde. Ik had zo graag mijn auto zelf willen presenteren as. Zondag bij mijn goede amice Harry M., maar helaas. U begrijpt dat in geval van een faillissement de tering naar de welbekende nering moet worden gezet, ik moest mij aldus behelpen met een tweedehandsje.

Gelukkig werd er na afloop genoten van een goede Chablis (slechts een drupje, ik moest nog rijden), dat maakte dan weer veel goed!

http://www.mrwheels.nl/index.php/review ... -maserati/
YoMan

Re: Abject & Infaam stelt zich even voor....

Berichtdoor PeterM » wo 25 maart 2015, 20:56

Ach gut... tweedehandsje voor Bram. En helemaal uut Almelo, daar is altijd wat te doen! Momenteel slecht te bereiken per trein, trouwens, daar heeft-ie best eventjes over gedaan, ook nog een stukje met de bus tussen Apeldoorn en Deventer.
Ik hoop van harte dat hij er even van mag genieten. Tot de volgende schuldeiser zich meldt Tssk5 .
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor Boomerang » wo 25 maart 2015, 21:07

Dubbelpost, zie cafe.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor dueporte » ma 30 maart 2015, 13:02

in beslag name van een niet betalende klant?
dueporte

Keer terug naar Voorstellen