glas rechter mistlicht of compleet mistlicht vooraan Ghibli2

Zoek je een bepaald auto gerelateerd onderdeel plaats dan hier een gezocht advertentie

glas rechter mistlicht of compleet mistlicht vooraan Ghibli2

Berichtdoor Bruno » wo 10 dec 2014, 22:18

Hey,

Ben reeds 2 jaar in het bezit van een Ghibli 2 Gt Bwj 98,anderhalf jaar geleden heb ik hem in een carroserie binnengestoken om te laten herschilderen (enkel de buitenzijde en enkele deuken wegwerken+wat oxidatie aan de kofferrand)wat volgens die man ongeveer een maand ging duren,mn auto heeft daar 10 maand gestaan en er is amper 1 dag aan gewerkt en heb talloze leugens en loze beloften mogen horen.
Demontage van de bumpers en verlichting heb ik ter plaatse zelf gedaan en alles netjes in een rek opgeborgen,de achtste maand heb ik echter opgemerkt dat iemand het glas van het rechtermistlicht vooraan stukgeslagen heeft,daar terplaatse wist niemand nergens van maar ze hebben me wel beloofd om me een nieuw glas te bezorgen.
Ik heb uit pure frustratie de wagen daar weggehaald en naar een andere carosserie gebracht,die me beloofd had de klus in 2 maand te klaren,ondertussen ben ik bij die tweede ook weer acht maand verder en is er weer amper een dag aan de wagen gewerkt,deze man is wel eerlijker,neemt zn gsm op en zegt pech gehad te hebben door een hagelbui in juni die hem 6 maand onverwachts extra werk bezorgd heeft,wat ik dan ook begrijp
Zelf ben ik ondertussen ook reeds anderhalf jaar tevergeefs op zoek achter een mistlichtglas of complete rechtermistlamp,dit is namelijk het enige onderdeel wat nog aan mn wagen ontbreek.
Ik hoop na alle tegenslagen en ellende die ik reeds meemaakte dat ik via deze weg mischien kan geholpen worden,dus wie zo een glas of lamp liggen heeft,contacteer me au b en ben bereid om er een eerlijke prijs voor te betalen,zodanig dat dit terug een hobby kan worden i p v een hel.
Mvg Bruno
Bruno

Re: glas rechter mistlicht of compleet mistlicht vooraan Ghi

Berichtdoor lqpl » wo 10 dec 2014, 22:40

Ik heb na 7 jaar mijn 400i nog niet terug. Dus...

Maar waarom staat een mistlampglas je hobby in de weg. Lijkt me wat overdreven. Rijden met dat ding als de pekel weg is!

Die mistlampen zijn overigens zeldzaam. Als koen er een heeft zijn er 3 wachtenden voor je.

Ik hoop dat je snel uit de narigheid komt. Sterkte.
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
lqpl
Donateur

Berichtdoor koen2224v » wo 10 dec 2014, 23:28

De snackbar doet wonderen emmer,sta je zo maar boven aan de wachtlijst
koen2224v

Berichtdoor dueporte » do 11 dec 2014, 08:46

wat een ellende allemaal. dus van de 2 jaar bezit heb je 2 maanden kunnen rijden? Naar wat voor garagisten gaan sommige van ons toch? 10 maanden geen actie? ik wordt na 2 weken al onrustig. (komt ook deels door het ongerief in nissan micra's als vervanger, maar toch).
dueporte

Keer terug naar Maserati's en onderdelen te koop gevraagd