Viva Italia, the week before

Hier vind je al onze gezellige uitjes!

Viva Italia, the week before

Berichtdoor duetto » za 27 apr 2013, 19:51

Heren,

Voor diegenen die:
- na Viva Italia nog een dagje in het oosten willen blijven, of
- bij de schnitzelrit de smaak van het rijden in de grensstreek te pakken hebben gekregen Driving5 , en
- niet kunnen wachten op het evenement dat Jeroen 4.24V een week later en 3 kilometer verderop organiseert,
is er de mogelijkheid in te schrijven voor de 1e Lentse Pinkster Rally, die op tweede pinksterdag (20 mei a.s.) zal worden verreden in de buurt van Nijmegen, en die mede door 'yours truly' wordt georganiseerd. Het wordt een rit van ruim 160 kilometer, waarvan een deel in Duitsland, afgesloten met een buffet in Lent Giuliaa5 .

Deelname staat open voor klassiekers, youngtimers, cabrio's en exoten, en de meeste auto's van forumleden vallen binnen een of meer van deze categorieën. Mocht je interesse hebben, stuur mij dan hier even een pb of mail rechtstreeks naar pinksterrit2013@gmail.com, dan krijg je een inschrijfformulier.

Erik
Laatst bijgewerkt door duetto op wo 29 apr 2015, 21:38, in totaal 1 keer bewerkt.
duetto
Donateur

Re: Viva Italia, the day after

Berichtdoor duetto » vr 03 mei 2013, 19:38

We hebben inmiddels meer dan 30 aanmeldingen, maar daar zitten pas 2 Italianen bij. Sad5 En bij de merken beginnend met M staan tot nu toe alleen Mercedes en MG genoemd. huh??????? Dat moet beter kunnen. Vooralsnog heb ik alleen van Jeroen 4.24V een goed excuus gehoord waarom hij er niet bij kan zijn (beide Maserati's liggen in onderdelen uiteen). De rit heeft net een mooie lengte om bijvoorbeeld een pas gereviseerde V8 eens een keertje lekker uit te laten (hint, hint). winks
duetto
Donateur

Berichtdoor RoyvdStad » di 07 mei 2013, 12:35

Dat is weer bij mij om de hoek, hmm alleen heb ik dat weekend bezoek dus of die gene 2 dagen op auto's zit te wachten dat weet ik niet.
Laatst bijgewerkt door RoyvdStad op wo 08 mei 2013, 12:04, in totaal 1 keer bewerkt.
classic-vintages FOLLOW US AT FACEBOOK.
In bezit: Maserati 222SE, Alfa 164 Super, Alfa 75TS, Alfa 75 Epoca, Alfa 916 Spider, Jaguar XJ6, Jaguar S-Type 1968, Jaguar X-Type Estate Arden, Jaguar XK8.
RoyvdStad

Berichtdoor duetto » di 07 mei 2013, 16:03

Van deze opmerking heb ik wel een beetje spijt sinds de laatste posts van Peter M., want dat was achteraf bezien toch misschien wel de goden verzoeken:

duetto schreef:De rit heeft net een mooie lengte om bijvoorbeeld een pas gereviseerde V8 eens een keertje lekker uit te laten (hint, hint). winks

Sorry Peter.

@Roy: het zou mooi zijn als je zou kunnen meerijden om een beetje tegenwicht te bieden aan de Duitse overmacht. Aan Italianen hebben we nu drie Alfa's, een Berlina, een Brera en een Brera spider, terwijl er mogelijk nog een Alfa bij komt. Aan de Britse zijde, waar jij ook wel iets mee hebt, hebben we naast drie generaties MG (TD, B en F) ook een Jaguar XKR-S cabrio.
duetto
Donateur

Berichtdoor RoyvdStad » wo 08 mei 2013, 12:06

duetto schreef:@Roy: het zou mooi zijn als je zou kunnen meerijden om een beetje tegenwicht te bieden aan de Duitse overmacht. Aan Italianen hebben we nu drie Alfa's, een Berlina, een Brera en een Brera spider, terwijl er mogelijk nog een Alfa bij komt. Aan de Britse zijde, waar jij ook wel iets mee hebt, hebben we naast drie generaties MG (TD, B en F) ook een Jaguar XKR-S cabrio.

Ja iets Brits zou ik ook kunnen nemen, maar daar rij ik iedere dag al in en de oude S-Type heeft nog iets heel kleins wat gemaakt moet worden. Ik zal eens kijken bezoek heeft zich vandaag afgemeld dus als mijn vriendin met de 2 honden alleen wil thuis blijven dan kom ik wel.

Waar en hoelaat moet er verzameld worden ? mogelijk kom ik dan iedergeval wel even langs.
In bezit: Maserati 222SE, Alfa 164 Super, Alfa 75TS, Alfa 75 Epoca, Alfa 916 Spider, Jaguar XJ6, Jaguar S-Type 1968, Jaguar X-Type Estate Arden, Jaguar XK8.
RoyvdStad

Berichtdoor duetto » wo 08 mei 2013, 12:15

Als je een isnchrijfformulier wilt hebben moet je even een mailtje sturen naar het adres in het bericht bovenaan, want ik weet niet hoe ik dat aan een PB via dit forum kan hangen.

We verzamelen vanaf 10 uur bij Het Witte Huis in Lent (aan de voormalige A325) en starten vanaf 11 uur. Jeroen 4.24V zou ook naar de start komen kijken.
duetto
Donateur

Berichtdoor peter1975 » do 09 mei 2013, 19:44

Hallo,

volgens mij heb ik zojuist een pm gestuurd om een inschrijvingsformulier te ontvangen. Even lekker een stukje Driving5
peter1975

Berichtdoor duetto » do 09 mei 2013, 22:10

Mooi dat er wat interesse begint te ontstaan hier. Ik heb trouwens nog geen PM langs zien komen. De meest directe weg is een mailtje aan pinksterrit2013@gmail.com. Overigens ben ik een paar dagen op vakantie in onze hoofdstad, dus worden inschrijfformulieren pas na mijn thuiskomst op zaterdagavond verstuurd.
duetto
Donateur

Berichtdoor duetto » zo 12 mei 2013, 20:31

Over twee dagen gaan de routeboeken naar de drukker en worden de rallyschilden definitief besteld, dus dan sluiten we de inschrijving. Aantal deelnemers tot nu toe ruim 40 (niet gek voor een eerste keer) 2thumbs , aantal Maserati's: 0 Sad5 (van peter1975 heb ik al een paar dagen niets meer gehoord). Gelukkig zoeken nog minstens twee forummers hier testritten Driving5 (Marten, PeterM), dus dat zijn gegarandeerde deelnemers (toch?).
duetto
Donateur

Berichtdoor RoyvdStad » di 14 mei 2013, 12:02

Nou mijn vriendin is werken maandag, dus ik zit met 2 honden thuis dus ben bang dat het niet gaat lukken, al kunnen ze allebij wel op de achterbank, alleen is de rit daar dan net iets te lang voor denk ik.
RoyvdStad

Volgende

Keer terug naar Evenementen