Vino

Maserati chat en alles wat met Italië te maken heeft

Re: Vino

Berichtdoor Boomerang » vr 01 okt 2010, 22:17

Wanneer ik zo'n foto zie krijg ik buikpijn.
Italie.......zucht.
Wat een land.
Boomerang
Donateur

Berichtdoor Vince » vr 01 okt 2010, 22:22

Het beloofde land...

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor Giulia » za 02 okt 2010, 08:50

Zal ik...zal ik.....

5 daagjes, groot huis....

Mei 2011
Giulia
Donateur

Berichtdoor Modena » za 02 okt 2010, 13:28

Giulia schreef:Zal ik...zal ik.....

5 daagjes, groot huis....

Mei 2011

Klinkt goed. Heb in die periode al iets. Maar anders zou ik nu al zeggen: DOEN.
Modena

Berichtdoor Michele » za 02 okt 2010, 18:35

van 12 tm 14 mei vindt de Mille Miglia plaats en een week daarna Villa d'este. Dus als je iets in de tussentijd kunt regelen voor een normaal bedrag... ik weet nog een B&B in Alba met diverse appartementen en een zwembad (www.paitin.it) en een B&B in maranello, maar die laatste is minder geschikt voor Maserati's (strada bianca): www.capenelope.it
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Michele
Donateur

Berichtdoor Modena » zo 03 okt 2010, 08:39

Michele schreef:van 12 tm 14 mei vindt de Mille Miglia plaats en een week daarna Villa d'este. Dus als je iets in de tussentijd kunt regelen voor een normaal bedrag... ik weet nog een B&B in Alba met diverse appartementen en een zwembad (http://www.paitin.it) en een B&B in maranello, maar die laatste is minder geschikt voor Maserati's (strada bianca): http://www.capenelope.it

Ja hoor, het is echt Michele, de wandelende encyclopedie...
Modena

Berichtdoor Giulia » zo 03 okt 2010, 09:10

Ik ga eens even links en rechts bij wat wijnboeren rond informeren.

2 opties:

1- Noord-Italië (dag of 5)
2- Champagne (marne) (dag of 3-4)

Optie 1 is natuurlijk vanzelfsprekender maar je bent wel 10-12 uur onderweg. Plus de benzine, tol, etc. (hier kan ik 2-3 bezoeken regelen bij wijnproducenten)
Optie 2 is ook hardstikke leuk, dichterbij, behapbaar, en vlakbij het beroemde Circuit de Reims (hier kan ik 2-3 bezoeken regelen)

In het algemeen zit ik te denken aan het afhuren van een grote villa, boerderij....hiermee hou je de kosten per persoon erg laag (en dat is het streven natuurlijk) en kan er ter plekke gekookt worden. Ieder kan doen wat hij/zij wil en gezamenlijk kunnen er wat ritten en proeverijen gedaan worden.

Als ik zeker weten interesse vanuit hier krijg met garantie op deelnemen dan wil ik dit wel regelen allemaal. LET WEL: NON PROFIT. ik doe dit dan niet uit hoofde van mijn bedrijf.

Ik sta open voor suggesties, maximale kosten, de periode en duur, enz. Ik hoor het wel maar denk dat ik er even een apart topic voor ga maken.
Giulia
Donateur

Berichtdoor Modena » zo 03 okt 2010, 09:52

Vince wil graag een wijnboer bezoeken die goede alcoholvrije wijn maakt.
Modena

Berichtdoor Vince » zo 03 okt 2010, 11:36

Modena schreef:Vince wil graag een wijnboer bezoeken die goede alcoholvrije wijn maakt.

We hebben Modena gisteren een fles alcoholvrije wijn die we eerder gekregen hadden voorgezet.
Daar gaat ie nu over zitten zeuren. Geen woord over de culinaire hoogstandjes van Ka, maar de wijn blijft hangen. Jammer weer. @#$

@!

Optie 2 spreekt me het meest aan. Dichterbij, korter, Reims is ook gaaf. Kunnen we meteen mooie fotoshoots doen. Leuk aandenken voor iedereen. Zie hier:
Afbeelding

Jammer dat die AM er staat, maar ook James Bond moet wel eens naar de WC blijkbaar.

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor Modena » zo 03 okt 2010, 12:10

Vince schreef:We hebben Modena gisteren een fles alcoholvrije wijn die we eerder gekregen hadden voorgezet.
Daar gaat ie nu over zitten zeuren. Geen woord over de culinaire hoogstandjes van Ka, maar de wijn blijft hangen.

Als ik hier ga vertellen hoe lekker Ka heeft gekookt gisteren, dan wordt het wel erg druk in Houten de komende jaren.
Modena

VorigeVolgende

Keer terug naar Italian Lifestyle