www.italyherewe.com

Maserati chat en alles wat met Italië te maken heeft

www.italyherewe.com

Berichtdoor Paolo68 » za 01 aug 2015, 09:31

Een jaarlijkse bedevaart naar het beloofde land. Wij zijn daarvan de initiatienemers. We zijn daar een jaar of 12 geleden mee begonnen en het is allemaal een beetje uit de hand gelopen. Het concept is leuke kerels (vrouwen mogen écht niet mee), gave Italiaanse bolides en lekker stevig door Italië sturen. En onderweg komen we van alles tegen. Autofabrieken, wijnboerderijen, de Mille Miglia, gezellige cafés, automusea en fijne restaurants. We doen alles op 'B'-niveau zodat de kosten voor een kleine week op een heel acceptabel niveau blijven. We zijn dan ook geen commerciële partij, maar pure liefhebbers. Dit jaar gaan we voor de afwisseling inderdaad naar Goodwood. Maar daar hebben we het best een beetje moeilijk mee. Volgend jaar mei (rondom MM) staat dan ook alweer vetgedrukt in onze agenda's. Bovendien liggen er voor 2016 al weer een paar hele bijzondere nieuwe programma-onderdelen voor ons klaar. Hou je van lekker gasgeven op prachtige Italiaanse weggetjes, en zin om 'ns mee te gaan? Benader ons gerust via de mailadressen op de website. Inspiratie nodig? Kijk dan op https://www.youtube.com/channel/UCkBWax ... 7_z1tRgNbA Cordiali Saluti! Paul & Peter

PS. We zijn gek op Maserati's.
Paolo68

Re: www.italyherewe.com

Berichtdoor lqpl » za 01 aug 2015, 16:25

Paolo68 schreef:leuke kerels (vrouwen mogen écht niet mee)

huh??????? Even haarkloven. Betekent dit dat als je vrouwen weglaat er alleen 'leuke kerels' overblijven?

De SGP is jullie inmiddels ruim voorbij gestoken.
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
lqpl
Donateur

Re: www.italyherewe.com

Berichtdoor DucRider » za 01 aug 2015, 16:51

lqpl schreef:
Paolo68 schreef:leuke kerels (vrouwen mogen écht niet mee)

huh??????? Even haarkloven. Betekent dit dat als je vrouwen weglaat er alleen 'leuke kerels' overblijven?

De SGP is jullie inmiddels ruim voorbij gestoken.

Ik denk eerder dat ze zij de SGP ruim voorbij gestoken zijn... Maar dat terzijde, wel een leuke concept, beetje scheuren, leuke dingen bekijken, etc. Is een beetje wat mijn vriendin (ja, een vrouw) en ik doen tijdens onze motorvakanties. Op zich ben ik best geintereseerd voor volgend jaar.
Maserati QP IV EVO 3.2 - 2000; Jaguar X-type 2.2d - 2006
Ducati Multistrada 1100s - 2009; Ducati Supersport 900 Nuda - 1992
DucRider
Donateur

Keer terug naar Italian Lifestyle