Bi turbo manual

o.a. Shamal, Ghibli, Karif, QPIV

Re: Bi turbo manual

Berichtdoor Vince » zo 28 nov 2010, 12:50

Waarschijnlijk heb je op afstand een Scudraket afgevuurd. ^)(*&

Porsche 911 Cabriolet Carrrera 2 1990
Porsche 911S Coupé 1976
Porsche 912 / 3,2 hotrod 1969
BMW M5 E39 2001
Vince
Donateur

Berichtdoor Dutchy » vr 31 dec 2010, 12:15

Tridente schreef:Rechts achterin de koffer zat ook ooit nog een rood knopje bij mij, dat na aanraking onderin donderde; nooit meer iets van gezien. Joost (waar is die eigenlijk??????) mag weten waar dat voor diende. confused

Hahahaha ik zie het voor me.... %$#@
If you want to get INTO the dessert take a Landrover BUT if you want to get OUT of the dessert take a LANDCRUISER!
Dutchy

Berichtdoor Techno » vr 31 dec 2010, 15:11

Joost heeft eerder dit jaar schade aan de Ghibli gekregen en ervoor gekozen om de auto met schade te verkopen en wat keiharde Euri te toucheren. Jammer hoor. Maar misschien is de auto bij een goed baasje terechtgekomen of -ten behoeve van het voortbestaan van onze auto's- in delen uiteengenomen. (r.i.p.)
Jammer dat we Joost dus waarschijnlijk voorlopig (?) niet meer bij evenementen zullen tegenkomen. Of zou het virus toch sterk blijken te zijn????? @!@
Techno
Donateur

Berichtdoor Tridente » za 01 jan 2011, 09:05

Techno schreef:Joost heeft eerder dit jaar schade aan de Ghibli gekregen en ervoor gekozen om de auto met schade te verkopen en wat keiharde Euri te toucheren. Jammer hoor. Maar misschien is de auto bij een goed baasje terechtgekomen of -ten behoeve van het voortbestaan van onze auto's- in delen uiteengenomen. (r.i.p.)
Jammer dat we Joost dus waarschijnlijk voorlopig (?) niet meer bij evenementen zullen tegenkomen. Of zou het virus toch sterk blijken te zijn????? @!@

Jammer inderdaad, was toch erg enthousiast over zijn auto. Wie weet...
Ben ook benieuwd wat we van de auto terughoren, ik zal in mijn register in ieder geval opnemen dat de wagen schade heeft opgelopen.
Ton 1993 Ghibli, Fast as the wind!!!
Tridente
Donateur

Ghibli Parts manuals en CD;'s

Berichtdoor 4.24V » wo 21 sep 2011, 10:51

Beste vrienden,

Wellicht kan ik iemand een plezier doen met dit:
Maserati heeft van vele modellen nu een boek uitgebracht met daarin de cd's en boeken van de parts manuals en user manual
In dit geval heb ik het boek aangeschaft voor de Ghibli. Helaas is er nooit een modelauto van de Ghibli geweest dus men stopt er een 8CTF in??
De cd's zijn van de Ghibli abs, Gt en Cup. De bediening is een ramp maar goed je komt er wel.
Handiger zijn de miniatuurboekjes.

Mocht iemand behoefte hebben in een CD mail me gerust: graag wel ter zake, dus niet als verzamelaar, maar mocht je een Ghibli hebben en ik kan wat voor je betekenen....

gr
Jeroen
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
What I do requires a certain mindset
4.24V
Donateur

Berichtdoor rpmbiturbo » wo 28 sep 2011, 10:29

Biturbo 84
Ghibli ABS '95
rpmbiturbo
Donateur

Berichtdoor 4.24V » wo 28 sep 2011, 11:35

Mooi werk! Maar ik heb geen plaatje kunnen ontdekken, waarschijnlijk heeft Maserati zelf geen modellen officieel uitgebracht anders is het toch gek dat ze eea oud modelletje in de doos stoppen.
Ik heb die kleine modellen van Maserati en de brochure die er bij zit laat idd ook geen Ghibli zien
What I do requires a certain mindset
4.24V
Donateur

Vorige

Keer terug naar Bi Turbo