Hey jongens,
wat gezzelie dat alles nog het zelfde is als voordien. Deze chat doet me een beetje denken aan thuis bij over groot-moeder: Je komt er een jaar lang niet en de keer dat je binnen stapt is het alsof je noot weg geweest bent. Alles staat nog op dezelfde plek en het eten smaakt net zo lekker of nog lekkerder dan de vorige keer.

Nu mijn bijdrage over dit onderwerp omdat ik de belangrijkste punten niet in de discussie gezien heb:
Loacatie aanwijzingen:Vwb de aanwijzingen volstaat het dat het apparaat niet de "exacte" radar plek aangeeft door het als zodanig te noemen, maar aan te geven dat het om een "gevaren zône" gaat. Coyote update zich zelf (erg aan te raden, de tweede dag al terugverdient en inmiddels ben ik ermee winst aan het maken)
GPS controle in de auto:De Franse politie heeft wettelijk geen recht om bij een snelheidscontrole in de auto van iemand de GPS te onderzoeken. Men mag zonder verdere uitleg weigeren. Er zijn gevallen bekend dat men vooral buitenlandse bezoekers forceert. In elk geval moet men voor de ondertekening van de "PV" schriftelijk opmerken dat dit tegen de wil in gebeurd is. Dat volstaat om de PV ongeldig te maken.
Bron: 15 jaar leven en werken in Parijs en het bijhouden van de Franse pers.

P.S. Hoest verder hier?