Belangrijke mededeling voor iedereen!

Nieuws en belangrijke mededelingen

Re: Belangrijke mededeling voor iedereen!

Berichtdoor yrrah » di 26 feb 2013, 22:50

Beste mensen, ik heb begrepen dat Bitubista is verdwenen. Niet door hem zelf.... Nu gaat de organisatie echt te ver lijkt mij!
Ik wil hier opheldering over.....
ghibli II 2.0 maserati red- verkocht
Mercedes G 350 turbo L
Pinarello FP quattro/ campagnolo
Alfa Romeo 166....Nero- verkocht
yrrah

Berichtdoor Jimkempe » di 26 feb 2013, 23:04

Beheerder schreef:Een opmerking van algemene aard.

Wanneer je besluit niet langer aan het forum deel te nemen sluit dan wel op een waardige manier af of hou de deur op een kiertje mocht je in de toekomst terug willen komen. Ga vooral niet je profiel gegevens in spam mailadressen veranderen en flauwe namen bedenken die dan bij de berichten komen te staan. Als ik dit toch zie wordt het account direct verwijderd en krijg je een IP ban.

Waarom zo streng?
Dat is omdat een onschuldig persoon wellicht de betreffende persoon een mailtje stuurt met een vraag over een onderwerp of iets dergelijks en zijn mailadres vervolgens in een spam database komt te staan waardoor iemand belaagd gaat worden met allerlei virussen en spam berichten.

Thnx!

Hij heeft zichzelf in eerste instantie zelf uitgeschreven naar wat ik weet.
Maserati 4.24
Maserati 222SE
Maserati Ghibli 2.8
Alfa Spider 2.0 TS
Mercedes E420 combi
Jimkempe
Moderator

Berichtdoor koen2224v » di 26 feb 2013, 23:17

haal gewoon die ban eraf,dit zijn van die mch forum praktijken!!
koen2224v

Berichtdoor Jimkempe » di 26 feb 2013, 23:18

En ook ik betreur dat zeker maar als moderator gaat mijn taak meer over de inhoud van het forum, niet over mensen verwijderen etc.

Dat ligt weer elders

Ik kan zelfs niemand bannen of verwijderen..
Maserati 4.24
Maserati 222SE
Maserati Ghibli 2.8
Alfa Spider 2.0 TS
Mercedes E420 combi
Jimkempe
Moderator

Berichtdoor Andrea » di 26 feb 2013, 23:40

Beheerder schreef:
Waarom zo streng?
Dat is omdat een onschuldig persoon wellicht de betreffende persoon een mailtje stuurt met een vraag over een onderwerp of iets dergelijks en zijn mailadres vervolgens in een spam database komt te staan waardoor iemand belaagd gaat worden met allerlei virussen en spam berichten.

Thnx!

Vraagje, als beheerder van de site kun je toch alle velden van onze accounts inzien en wijzigen en dan dus ook hoe notifications worden doorgezet?
Maserati Quattromiladuecento Cambiocorsa grigio alfieri cuoio
Andrea
Donateur

Berichtdoor Beheerder » wo 27 feb 2013, 00:12

Ik kwam online voor het maken van een back-up. Mijn oog viel op een op dat moment voor mij nog onbekende naam met een aantal posts achter zijn naam en dus schijnbaar een bekende. Na controle van de naam liep ik tegen een emailadres aan wat leidde naar een spamsite. Er is dus heel bewust door deze persoon gekozen om de boel te verstieren ongeacht of ik de historie nou wel of niet weet. Daarnaast heeft deze persoon ervoor gekozen om een negatieve uiting te doen in de vorm van zijn naam "Logout" en ook dat vind ik niet getuigen van enig respect.

De belangrijkste beweegreden om mijn actie mee te onderbouwen is dus het invullen van een emailadres naar een email spamsite. Dit is een duidelijke keuze geweest van de betrokken persoon want hij had ook gewoon zijn eigen mailadres kunnen laten staan.

Wanneer je dit meteen weer gaat vergelijken met de MCH perikelen of je hebt het gevoel dat er weer een soort dictatuur heerst vind ik dat erg ver gezocht.... ik doe dit mede om andere forummers te behoeden van ellende die wordt veroorzaakt door iemand die op een rotmanier ervan tussen gaat.

Ik neem aan dat dit zo helder is....
Beheerder

Berichtdoor yrrah » wo 27 feb 2013, 08:31

Beste 'beheerder' ....
Biturbista weet niets van wat jij beweerd. Als ICT deskundige zou hij nooit een spamadres achterlaten. Mooi verhaal....

Kortom, het lijkt mij dat je dit weer gaat herstellen. Wat Koen zegt...mee eens!
Mercedes G 350 turbo L
yrrah

Berichtdoor Beheerder » wo 27 feb 2013, 10:29

Er stond onder de naam Logout wel degelijk een spamadres en inmiddels is mij ook bevestigd door de admin en moderator dat daar idd een spamadres vermeld stond. Het lijkt mij duidelijk dat niemand er op uit is mensen te benadelen en ik stel voor om vanaf hier weer terug naar het onderwerp te gaan.
Beheerder

Berichtdoor yrrah » wo 27 feb 2013, 11:00

ik spreek hem vandaag.... wil graag dat we biturbista behouden voor de Mchat... zonde om liefhebbers als hij nu zo te laten gaan... bedenk wel dat hij meer Masers heeft dan wij allen bij elkaar.

dus dit is DE TOPIC nu.... krijg veel pm's van andere chatters
Mercedes G 350 turbo L
yrrah

Berichtdoor Giulia » wo 27 feb 2013, 11:23

Harry laat het rusten. Klaar nu. Op deze manier blijf je olie op het vuur gooien. Het wordt nu maar eens tijd dat we oude koeien lekker in de sloot laten dobberen.
Giulia
Donateur

VorigeVolgende

Keer terug naar Belangrijke mededelingen