Belangrijke mededeling voor iedereen!

Nieuws en belangrijke mededelingen

Re: Belangrijke mededeling voor iedereen!

Berichtdoor lqpl » wo 27 feb 2013, 11:46

Nee niet laten rusten. Ik ben het eens met yrrah. Dit kan nog gewoon worden teruggedraaid. Halstarrigheid van een 'beheerder' dat kennen we wel.
quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; biturbo spyder 1993; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
lqpl
Donateur

Berichtdoor Giulia » wo 27 feb 2013, 12:09

Jongens,

Jullie weten niet wat er gebeurt is en dat heeft niks met halsstarrigheid te maken.

Laat het nou even rusten...
Giulia
Donateur

Berichtdoor koen2224v » wo 27 feb 2013, 12:19

Biturbista mag niet in het publiek iemand aanpakken,maar andersom,dus door de ''beheerder'' mag er wel openlijk iemand aangepakt worden!!!Dit is weer hetzelfde arrogante gedoe als op het oude forum,van mij mag dit forum wel weer opgedoekt worden,gaat de laatste maanden toch over niks
koen2224v

Berichtdoor Beheerder » wo 27 feb 2013, 12:54

Er zit wat meer achter dan de meeste weten.

Stop nou eens met dit soort negatieve berichten het voegt niets toe en lost ook niets op.

@Koen...als het aan jou had gelegen hadden we dit forum intussen al 100 keer op moeten doeken in de afgelopen paar jaar. lachebekkie
Beheerder

Berichtdoor koen2224v » wo 27 feb 2013, 13:16

Met het verkeerde been uit bed gestapt??valt me nog mee dat ik mag inloggen,in het teun tijdperk had ik al een ban te pakken

Maar ff zonder gein,los die ban gewoon op,spreek die gene aan,en klaar is Dutchy of was het kees
koen2224v

Berichtdoor stijn » wo 27 feb 2013, 13:25

Ik denk dat ik mijn plasje er ook maar eens over heen ga doen.

Na dik 2 jaar op deze site gehangen te hebben kan ik zeggen er veel van opgestoken te hebben, en er veel plezier van gehad te hebben. Dat wil graag zo houden, en het gaat me dan ook aan het hart dat er momenteel hommeles is.

Ik kan mij van enige tijd geleden een moment van site-verveling bij iedereen herinneren, toen realiseerden de meesten zich dat een periode als deze zich niet leent voor uitgebreide ritten met de Maserati`s - sneeuw, ijzel, kou etc. Er zal dus ook minder te melden zijn aangaande technische onderwerpen. Lijkt mij een eenvoudig gegeven, en zou geen reden tot wat dan ook voor negatiefs moeten zijn.

Naast die Maserati-binding wordt hier over een groot aantal andere onderwerpen gesproken, variërend van andere automerken, economie (tegenwoordig verboden terrein denk ik), horloges, en wijnen, tot vacantie-adressen, leuke restaurants, en leuke filmpjes. Het neigt er nu naar dat die onderwerpen in enige mate de nek omgedraaid worden. Maar.... enige mate van selectieve denkwijze is hier wel te bespeuren: Porsche, Alfa, en Jaguar krijgen momenteel aardig wat aandacht. Niets mis mee, hoor, echt niet, ik lees de berichten met belangstelling en vaak ook bewondering. Maar ik hoef het niet te proberen iets over onze oude Smart te vertellen, of de Volvo, en zo kan ik wat meer voorbeelden van anderen kan noemen, die dat maar zelf moeten doen als ze er behoefte toe voelen.

Laten we gewoon terug gaan naar de kern van deze site: een verzamelplek van liefhebbers van Maserati en Italian lifestyle. Een uitstap links en rechts is prima, kan mij niet schelen of het een in mijn ogen ruk-onderwerp is of niet, maar laat het goede (Italiaanse en maserati) leven centraal staan. En als er onderwerpen zijn die hier buiten vallen; soit. Zoals hier al honderden keren gezegd: je hoeft een onderwerp niet te volgen als het je niet interesseert. Ben je het ergens niet mee eens: dat kan, hou het beschaafd, en maak er geen vete van.

Overigens, als het hier meer richting een site gaat waar uitsluitend technische zaken besproken worden (zoals ik lees uit enkele berichten van de laatste dagen), dan ben ik zo foetsie. Ik weet daar even veel van als jullie van, tsja, wat zal ik zeggen, keukens, of verspringen, of klimmen. In ieder geval zou ik me dan flink overbodig voelen hier.

Een hartelijke groet aan allen, die ik zo langzamerhand als vrienden (virtueel of in levenden lijve maakt op een gegeven moment niet meer uit) ben gaan beschouwen.

Stijn
Stein Keuken
stijn
Donateur

Berichtdoor yrrah » wo 27 feb 2013, 13:29

+ 1 Stijn

zaken beter en anders oplossen.

Het wordt weer tijd dat we weer ontmoeten en genieten van de gezamenlijke voorliefde van Italiaanse automobielen en Maserati in het bijzonder
ghibli II 2.0 maserati red- verkocht
Mercedes G 350 turbo L
Pinarello FP quattro/ campagnolo
Alfa Romeo 166....Nero- verkocht
yrrah

Berichtdoor Jimkempe » wo 27 feb 2013, 13:35

stijn schreef:Naast die Maserati-binding wordt hier over een groot aantal andere onderwerpen gesproken, variërend van andere automerken, economie (tegenwoordig verboden terrein denk ik), horloges, en wijnen, tot vacantie-adressen, leuke restaurants, en leuke filmpjes. Het neigt er nu naar dat die onderwerpen in enige mate de nek omgedraaid worden. Maar.... enige mate van selectieve denkwijze is hier wel te bespeuren: Porsche, Alfa, en Jaguar krijgen momenteel aardig wat aandacht. Niets mis mee, hoor, echt niet, ik lees de berichten met belangstelling en vaak ook bewondering. Maar ik hoef het niet te proberen iets over onze oude Smart te vertellen, of de Volvo, en zo kan ik wat meer voorbeelden van anderen kan noemen, die dat maar zelf moeten doen als ze er behoefte toe voelen.

Goed verwoord Stijn.

Ben het alleen hier niet helemaal mee eens. Deze andere onderwerpen mogen en moeten zelfs aanwezig blijven. Het gaat gewoon om de negatieve sfeer die er binnen de posts hing. Ik weet dat deze niet gelezen hoeven te worden maar ze werden steeds vaker niet alleen in de knorrende evo geplaatst maar ik kwam ze overal tegen tussen berichten. Dit is het enige wat ik persoonlijk wat minder zou willen hebben.

Daarnaast de persoonlijke zaken die prive moeten...

Meer is het niet mensen dus blaas het aub niet op en ga gewoon lekker verder met leuke en leerzame zaken posten!
Maserati 4.24
Maserati 222SE
Maserati Ghibli 2.8
Alfa Spider 2.0 TS
Mercedes E420 combi
Jimkempe
Moderator

Berichtdoor stijn » wo 27 feb 2013, 13:42

Ik ben het juist met je eens, Jim, andere onderwerpen zijn prima. Als de harde kern maar Maserati, Italië, en het erbij behorende goede leven blijft.
Stein Keuken
stijn
Donateur

Berichtdoor Jimkempe » wo 27 feb 2013, 13:46

Exact! lachert
Maserati 4.24
Maserati 222SE
Maserati Ghibli 2.8
Alfa Spider 2.0 TS
Mercedes E420 combi
Jimkempe
Moderator

VorigeVolgende

Keer terug naar Belangrijke mededelingen