Belangrijke mededeling voor iedereen!

Nieuws en belangrijke mededelingen

Re: Belangrijke mededeling voor iedereen!

Berichtdoor Danny » wo 27 feb 2013, 14:36

Volgens mij worden hier wat dingen door elkaar gehaald. Ik ga een poging doen om wat structuur aan te brengen in deze discussie:

Forummers plaatsen niet-Maserati of Lifestyle gerelateerde berichten her en der op het forum
Het lijkt me de uitgelezen taak van de Moderator (Jim) om dit soort gedrag in de toom te houden. Dat begint met een waarschuwing en als het echt uit de hand loopt pak je de bezem. Om deze reden was het ook zo mooi dat er een hoekje was voor forummers die er genoegen in scheppen om de nadruk te leggen op negativiteit. De moderator kan ze dan tot de orde roepen met de mededeling: "als je over dit onderwerp verder wilt praten, ga je maar naar de Knorrende Evo, nu weer terug on topic". Jim, als dit je conclusie is dan is sluiting van de café's niet de juiste maatregel :

Jimkempe schreef:Ik weet dat deze niet gelezen hoeven te worden maar ze werden steeds vaker niet alleen in de knorrende evo geplaatst maar ik kwam ze overal tegen tussen berichten. Dit is het enige wat ik persoonlijk wat minder zou willen hebben.

Mijn suggestie: café's weer openen (of in ieder geval de Knorrende Evo) en in andere topics iets strenger toezien op naleving van de forumregels

Enkele kern-leden hebben hun lidmaatschap opgezegd
Mijns inziens is dit een kwestie geweest van onhandig communiceren, van beide kanten. Bepaalde opmerkingen richting forumleden waren vrij bot (wellicht iets té bot) en hadden ook anders aangepakt kunnen en moeten worden. Aan de andere kant hadden de forumledenook niet meteen de handdoek in de ring hoeven te gooien. Het zou de moderator/beheerder/admin sieren als er toenadering tot de betreffende forumleden wordt gezocht zodat het conflict wordt opgelost en deze twee gewaardeerde forumleden (Biturbista en Cassio) weer kunnen terugkeren in ons midden.

De beheerder neemt maatregelen omdat een forumlid iets heeft gedaan dat absoluut niet door de beugel kan
Zoiets is natuurlijk volkomen terecht en op dergelijke maatregelen kun je de beheerder m.i. niet aanspreken.

Verontwaardiging bij forumleden wordt "gesust" met de opmerking: "laten we weer over gaan tot de orde van de dag"
Als er 1 ding is dat we de afgelopen 2 jaar geleerd zouden moeten hebben is dat je een discussie op het forum over wezenlijke zaken niet zomaar de kop indrukt. Je moet het de tijd en ruimte geven. Ik zou de moderator/admin/beheerder dan ook vriendelijk willen verzoeken om een platform te bieden zodat deze discussie tot het einde kan worden gevoerd.
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Berichtdoor Marten » wo 27 feb 2013, 20:53

Zo, en nu kappen aub! cursing
Ik ben hier voor de Maserati liefhebberij, kennis delen en af en toe wat nodeloos, maar wel leuk ge-ouweneel.

Wetenswaardigheden delen, af en toe lief en leed.

Leuke ritten maken, andere forummers ontmoeten...

Geen gezanik onder elkaar, dat doe je maar lekker elders.

Iedereen z'n punt gemaakt? Slot er op.
't Zit mee tot 't tegen zit.
Maserati 228
Alfa 159 3.2 V6 Q4
Fiat Seicento Sporting - Abarth
Marten
Donateur

Berichtdoor Jimkempe » wo 27 feb 2013, 21:04

Iedereen heeft Z'n bijdrage nu kunnen doen en zijn mening kunnen en mogen geven.

Ik gooi hem nu op slot, zoals Marten al aangeeft is het punt wel gemaakt.
Maserati 4.24
Maserati 222SE
Maserati Ghibli 2.8
Alfa Spider 2.0 TS
Mercedes E420 combi
Jimkempe
Moderator

Vorige

Keer terug naar Belangrijke mededelingen