Stijn`s 2.24v met donkere velgen die toch blijven zitten

Post hier jouw trots

Re: Stijn`s 2.24v met donkere velgen die toch blijven zitten

Berichtdoor stijn » di 17 jun 2014, 14:12

Toch effe melden....
Die Toyo Proxen banden onder mijn 2.24-tje waren aan de voorkant totaal verdroogd, dus ik heb ze vervangen, maarree, da is best wel snel, toch? Jij had ze toch er onder gelegd/ laten leggen, Giulia (is overigens geen verwijt, maar ik vind het wel errug snel), dus dan waren ze hooguit 4 jaar oud.

Vorige week Gala gereden; dochterlief is geslaagd voor de HAVO/ aangenomen op Hotelschool Maastricht, en gevraagd om bij Nespresso te komen werken in de winkel. Dus met dochterlief en 3 andere in avondjurken gestoken dame`s de Maserati tevoorschijn gehaald en de ladies naar kasteel Heeze gebracht, in stijl, in de 2.24. Ik was trots, aaahhhh, geweldig. Niets mooier dan je eigen dochter naar Gala te mogen brengen. Geen foto`s hier trouwens, maar gebeurd is het wel degelijk.
Stein Keuken
stijn
Donateur

Berichtdoor cassiopeia » di 17 jun 2014, 16:18

Leuk voor je (en je dochter), Stijn!
Ik wist niet, dat je hier nog Gala's had, meer iets voor de Wiener Hofburcht.
Beheersen die tieners hier nog klassieke dansen?? Ik dacht, dat het daar allemaal house en hiphop was.
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Berichtdoor dueporte » di 17 jun 2014, 16:50

leuk Stijn, dat staat mij ook nog te wachten over een jaar of 5-6.

Nou gala's zijn helemaal in. eindejaars gala's op de middelbare school naar Amerikaans voorbeeld. en inderdaad het liefst voorgereden in een luxe of aparte auto. laatst zag ik het gebeuren bij de middelbare school om de hoek. Mercedessen SLK's , oude roze caddilacs e.d
dueporte

Berichtdoor duetto » di 17 jun 2014, 18:02

De enige privé-kilometers die ik vorig jaar met de Coupe gemaakt heb waren ook om mijn dochter naar haar eerste gala op school te brengen en weer op te halen. Ze zit nota bene in de eerste klas. Wij gingen vroeger toch gewoon op de fiets naar dat soort feestjes, of klink ik nu als een echt oude man?
duetto
Donateur

Berichtdoor Giulia » di 17 jun 2014, 19:49

duetto schreef:, of klink ik nu als een echt oude man?

Ja...maar dat ben je dan waarschijnlijk ook lolololol

Geintjuh
Giulia
Donateur

Berichtdoor stijn » di 17 jun 2014, 19:59

Leuke reacties.
Gala is een groots gebeuren; knullen in smoking, jongedames in geweldige jurken. En allen gebracht in Lamborghini Porsche 911 Maserato qp5 Granturismo en 2.24 uiteraard Mercedes sls Packard vrachtwagen vw busje uit jaren 60. Noem maar op echt een spektakel.
En dansen tsja.....geen slowfox of rumba vrees ik.
Stein Keuken
stijn
Donateur

Berichtdoor Rangeboom » di 17 jun 2014, 21:04

" knullen in smoking" ... crybaby
Opletten Stijn!
Rangeboom

Berichtdoor stijn » wo 18 jun 2014, 09:19

Sorry; puistenkoppen van 17 en 18 jaar oud, loerend richting schitterende jurken, met stuiterende hormonen cursing lachebekkie
Stein Keuken
stijn
Donateur

Berichtdoor SportGTS47 » wo 18 jun 2014, 21:27

Gala's zijn inderdaad helemaal in. Ik was er dit jaar ook bij (al dan zonder smoking, vriendin, auto, of überhaupt een diploma lolololol )

Dit is een linkje naar mijn foto's van afgelopen gala

Ik kreeg een blad (ik was de enige die als bezoeker op het parkeerterrein mocht komen) met de auto's die er waren: audi tt, bmw cabrio, 'een' Rolls Royce crybaby maar er waren uiteindelijk wel wat bijzonderdere auto's gekomen
Alfa Romeo Quattroporte (166 V6, nero vulcano, full option)
SportGTS47

Berichtdoor stijn » za 25 jun 2016, 19:53

Na langere tijd van mindere aanwezigheid op dit forum en de hartelijke reacties op mijn post enkele dagen geleden het volgende: ik ben nog altijd verliefd op mijn 2.24tje alleen is de liefde meer en meer eenzijdig. Iedere keer is er weer iets waardoor hij niet of minder rijdt.

Motorisch heeft hij me werkelijk nooit in de steek gelaten alleen dat elektrische deel... Ik weet veel te weinig van autotechniek om hier mee door te gaan. Waar Wietze me enige tijd geleden fantastisch hielp om hem aan de praat te krijgen hield de 2.24 er even later na hem net van de APK gehaald te hebben weer net zo vrolijk mee op.

Dus, en met gepaste pijn in het hart: wie heeft er interesse in een geweldige 2.24 waar volgens de mensen die er verstand van hebben een nieuwe zekeringskast in moet en die verder gewoon prima rijdt. Doe een reëel bod en we zullen er wel uitkomen.
Stein Keuken
stijn
Donateur

VorigeVolgende

Keer terug naar My Maserati