QP VI en nieuwe Ghibli ook welkom?

Technische vragen, problemen, ervaringen en of opmerkingen

QP VI en nieuwe Ghibli ook welkom?

Berichtdoor Atlantis » wo 03 aug 2016, 22:14

Ik vraag mij af of er een bepaalde leeftijdsgrens is qua auto's die op het forum beschreven worden. Zo niet, dan is het misschien goed om een aparte rubriek te maken met de nieuwe QP VI en de Ghibli.

Ik ben geen eigenaar van een van beiden, maar misschien geeft dat wat meer activiteit op dit forum. Immers er is weinig 'leven in de brouwerij'. Ik bedoel dat niet negatief, maar juist positief kritisch.
3200GTA, Blu Nettuno metallizzato
Atlantis

Re: QP VI en nieuwe Ghibli ook welkom?

Berichtdoor PeterM » do 04 aug 2016, 08:51

Je hebt een punt. Er is zeker geen leeftijdsgrens, we zijn gewoon opgehouden na de GranCabrio. Niet alert genoeg!!
QP VI en Ghibli III zouden in ieder geval genoemd moeten worden als categorie, dat zijn we als enig Nederlands on-line forum voor Maserati aan onze stand verplicht. Modderator: Actie madster

Of het wat helpt om mee activiteit te genereren: dat zal moeten blijken, we gaan het zien.
Het zou zeker leuk zijn, persoonlijk zou ik graag lezen over de gebruikservaringen met deze auto's.

PS Als de modderator dan in actie komt, verplaats dan meteen de posts over Maser73's QPIV in een eigen topic - nu nog in de factsheet QPIV - is de modderator met vakantie?
... dò ist der Bahnhof!
PeterM
Donateur

Berichtdoor Boomerang » do 04 aug 2016, 13:49

Zeker welkom!
Aktie graag heren moderatoren/chatdirectie/CEO"s
Boomerang
Donateur

Berichtdoor cassiopeia » do 04 aug 2016, 15:12

Er is alweer een QP VI met updates verschenen na drie jaar produktietijd. Ondanks talrijke verbeterpunten, heet hij dit keer geen Evoluzione. Eigenlijk dacht ik, dat er redelijk wat Ghibli III's verkocht waren en sporadisch een QP VI, maar dat blijkt (internationaal?) toch wel anders te liggen. Er zijn al tien keer zoveel QP VI's geproduceerd in drie jaar als QP IV's destijds in ruim zes jaar!
Het kan dus met die aantallen niet anders dan dat we hier binnenkort een ballotage moeten gaan invoeren...
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Berichtdoor Boomerang » do 01 sep 2016, 09:54

Atlantis schreef:Ik vraag mij af of er een bepaalde leeftijdsgrens is qua auto's die op het forum beschreven worden. Zo niet, dan is het misschien goed om een aparte rubriek te maken met de nieuwe QP VI en de Ghibli.

Ik ben geen eigenaar van een van beiden, maar misschien geeft dat wat meer activiteit op dit forum. Immers er is weinig 'leven in de brouwerij'. Ik bedoel dat niet negatief, maar juist positief kritisch.

We zijn inmiddels een maand verder.
"Roepende in de woestijn........"

Sad5
Boomerang
Donateur

Berichtdoor cassiopeia » do 01 sep 2016, 16:07

Das met alles hier tegenwoordig, Boomy. Van al die Facebook initiatieven ook nooit meer iets gehoord. Ook die parkeerplaatsbijeenkomst in Amersfoort is blijkbaar doodgebloed. Bloedeloos gebeuren. Zet het Requiem maar vast op en word lid van de MCH. Daar gebeurt nog wel wat!
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur

Berichtdoor Otto C. » vr 02 sep 2016, 06:34

cassiopeia schreef:Ook die parkeerplaatsbijeenkomst in Amersfoort is blijkbaar doodgebloed.

Wat een onzin. Laren wordt gewoon het nieuwe Haren.
Otto C.
Donateur

Berichtdoor Danny » vr 02 sep 2016, 19:53

Cassio heeft een patent op onzin. Gewoon niet op reageren, dat is vaak het beste.
- 3200GTA Assetto Corsa, 2001, nero carbonio
Danny
Donateur

Berichtdoor SpyderGT » di 06 sep 2016, 22:35

Helaas nog geen leden met deze auto's zover ik weet. Maar uiteraard ook een nieuwe kop voor de QP6, nieuw Ghibli en Levante.
SpyderGT
Admin

Berichtdoor Atlantis » zo 20 aug 2017, 15:45

Inmiddels weer een tijd verstreken en helaas nog geen grote activiteit in de aparte rubriek voor de QP6 en Ghibli III.
Moderator: Wellicht een idee om op Facebook een stukje "reclame" rond te laten gaan, dat het forum naarstig op zoek is naar nieuwe input?
3200GTA, Blu Nettuno metallizzato
Atlantis

Keer terug naar QPV, 4200, Spyder en Gransport