Ik word er ook zo moe van, dat gezeur...
Hoe het gaat aflopen, dat weten we eigenlijk wel... een troosteloze bedoening.
Die prachtige klassieke Ducati, ja inderdaad die waar iedereen zijn duim naar op steekt als ik door ons mooie land tour, die Ducati staat inmiddels in mijn huiskamer. Kan ik lekker zelf naar kijken. Dat is niet meer voor de rest van de wereld....
En die fraaie Maserati, ja inderdaad die exoot waar men met bewondering naar keek, die staat keurig in mijn prachtige stalling: alleen voor mij, alleen ik kan daar nog van genieten. De rest van de wereld mag daar tenslotte niet meer aan denken. Het gebruik daarvan zal inmiddels wel strafbaar zijn.
Maar zoals ik dan altijd zeg; Folkert van der G. hoeft zich niet meer te melden, die krijgt toch wel zijn zakgeld alle maanden. Tja, waar maken wij ons nog druk om?
Ach weet je wat, ik heb een idee. Ik ga gewoon even schandalig gebruik maken van die Italiaanse V8, het milieu zal ik niet sparen, jaag dat vloeibare goud er schaamteloos doorheen. Sterker nog; ik vul die tank nog eens. En de maximum snelheid hebben we lak aan? Ach, ik laat tenslotte Folkert gewoon rijden......