Café In den Ouden Biturbo

Even tot rust komen, iets leuks meegemaakt of gezien of gewoon even lekker ouwenelen
Kom binnen..... er is altijd een plekje vrij

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Marten » ma 18 jun 2018, 21:27

Kijk, dat we naar duurzaam/schoon moeten is wel duidelijk, dat we door de fossiele brandstoffen heen raken ook.
Het is alleen weer de manier waarop dat dan gaat in ons land, weer geen duidelijke lijn, iedereen doet maar wat en uiteindelijk levert het geen drol op.
Dat verbieden van die paar klassieke autootjes en brommertjes gaat het niet worden, altijd weer dat vage en halfbakken gedoe.

Het aantal grotten waaruit die types die het allemaal ineens even gaan regelen lijkt wel oneindig te zijn.

Kijk, ik geloof echt in de missie waar mijn werkgever voor staat, want dat er iets niet goed gaat lijkt me vrij duidelijk, maar dat gepruts en de "gewone" man zijn hobby verpesten werkt alleen maar contra productief... hamersmiley
Laatst bijgewerkt door Marten op di 19 jun 2018, 20:12, in totaal 1 keer bewerkt.
't Zit mee tot 't tegen zit.
Maserati 228
Alfa 159 3.2 V6 Q4
Fiat Seicento Sporting - Abarth
Avatar gebruiker
Marten
Donateur
 
Berichten: 1760
Geregistreerd: do 18 nov 2010, 21:29
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor lqpl » ma 18 jun 2018, 21:52

Het land van schuld en boetedoening. Dáág hoor
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; Quattroporte VI S Q4 2014; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5931
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor PeterM » di 19 jun 2018, 07:42

"Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012"

2thumbs winks
... dò ist der Bahnhof!
Avatar gebruiker
PeterM
Donateur
 
Berichten: 2496
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 20:42

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor lqpl » di 19 jun 2018, 18:48

Bucket list eigh?
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; Quattroporte VI S Q4 2014; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5931
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Michele » di 17 jul 2018, 14:00

Begin december 20187 verkocht ik mijn 2.24v aan een Slowaak. Op 4 december pakte hij een vlucht vanuit Wenen naar Rotterdam. Wenen bleek vanuit Bratislava het interessantst vliegen. 's Avonds kreeg ik een appje van de koper dat hij in zijn hotel in Rotterdam centrum was gearriveerd: Kruiskade. De volgende morgen heb ik hem daar opgehaald met de 2.24v zodat hij direct kon proefrijden. Op mijn opmerking dat ik eigenlijk met de auto de stad niet in zou mogen keek hij vreemd: "Hoezo?". Ikke: "Omdat we in de milieuzone rijden met een auto die vóór 1 juli 1992 geproduceerd is (chassisnummer en motornummer zijn namelijk van 12-1991). Met dergelijke auto's mag je hier de stad niet meer in. De enige reden dat ik hier nu mag rijden, is omdat ie pas op 30 juni 1993 op kenteken werd gezet en de datum eerste toelating is leidend voor de handhavers. Maar er zijn dus ook mensen met exact dezelfde auto die de stad niet in mogen omdat die eerder op kenteken kwam." Hij keek of hij water zag branden: "Wat is een milieuzone? daar heb ik nog nooit van gehoord en daar doen we niet aan in Slowakije. Wat een onzin, uitlaatgassen houden toch niet op bij de stadsgrens?" Lang leve 1 Europa met overal dezelfde duidelijke regelgeving...
Choose life, drive Maserati!
Je kan altijd stijlvol van huis, maar je weet nooit of je elegant aankomt...
http://www.corsamedia.nl
Avatar gebruiker
Michele
Donateur
 
Berichten: 3755
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 17:05
Woonplaats: Den Haag

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor PeterM » di 17 jul 2018, 20:30

Europa? Voor chaos en ongelijkheid kun je dichter bij huis blijven. In Nederland mag elk dorp doen waar het zin in heeft. Van WAO tot milieuwetgeving ...
... dò ist der Bahnhof!
Avatar gebruiker
PeterM
Donateur
 
Berichten: 2496
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 20:42

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Momus » vr 20 jul 2018, 15:50

Nieuws over de FCA-groep dat ook Maserati aangaat : https://www.autogids.be/autonieuws/indu ... 1518204758
Momus
Donateur
 
Berichten: 509
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 19:26

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Otto C. » vr 31 aug 2018, 19:06

Iemand nog interesse in een gratis toegangs kaart voor de Historische Grand Prix op Zandvoort voor dit weekend?
Avatar gebruiker
Otto C.
Donateur
 
Berichten: 1030
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 17:16

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor SpyderGT » zo 21 okt 2018, 22:03

Vandaag naar Auto moto Italia geweest. Evenement zelf viel erg tegen, zeker qua opzet. Totaal niet te vergelijken met Houten. Wel wat leuke Maserati's gezien waaronder ook een aantal leuke biturbo's.
SpyderGT
Admin
 
Berichten: 1223
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 22:36

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor lqpl » ma 22 okt 2018, 09:25

Helaas is dit evenement al jaren niet meer wat het ooit in Houten was. De parkeerplaats is nu waarschijnlijk de beste plek om te zijn.
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; Quattroporte VI S Q4 2014; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5931
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

VorigeVolgende

Keer terug naar MC Café

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

cron