Café In den Ouden Biturbo

Even tot rust komen, iets leuks meegemaakt of gezien of gewoon even lekker ouwenelen
Kom binnen..... er is altijd een plekje vrij

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Otto C. » wo 23 jan 2019, 18:01

Otto C. schreef:Kent iemand de eigenaar van deze auto?



Afbeelding



Volgens de RDW gegevens is de auto geëxporteerd.
Avatar gebruiker
Otto C.
Donateur
 
Berichten: 1038
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 17:16

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor PeterM » wo 23 jan 2019, 20:54

Steeds minder liefhebbers hier. Toch jammer.
Aan de andere kant: de conclusie hier was: risicogeval.
Van de liefhebber wordt veel geduld gevraagd en diepe zakken.
... dò ist der Bahnhof!
Avatar gebruiker
PeterM
Donateur
 
Berichten: 2520
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 20:42

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor cassiopeia » za 09 maart 2019, 01:06

Te koop aangeboden: een QP V met ruim 6 ton op de teller!
De oorspronkelijke motor heeft het 380.000 km volgehouden.
Wel een record-houder denk ik, een taxi kilometrage!

https://www.autoweek.nl/occasions/maser ... laat-zeer/
Proud owner of the following cars:
Maserati: Quattroporte Evoluzione V8 3.2(2000), Alfa Romeo: Spider V6 3.0 ('95)+ Alfetta 1.8 ('84), Lancia: Delta 1.8 LS VVT ('98)+Ypsilon 1.2 LS ('96), Mercedes 190SL ('55)+300SD ('80), Renault Gordini ('65+'67)
cassiopeia
Donateur
 
Berichten: 4386
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 18:38
Woonplaats: Lombroso

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor SpyderGT » zo 10 maart 2019, 10:51

Dan heb je nogmaals de nieuwprijs van die QP ook aan brandstof uitgegeven..
SpyderGT
Admin
 
Berichten: 1229
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 22:36

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor PeterM » zo 10 maart 2019, 21:39

Hoe zou het met die duo-select bak zijn Huh5 ? En de rest van de draaiende delen?
... dò ist der Bahnhof!
Avatar gebruiker
PeterM
Donateur
 
Berichten: 2520
Geregistreerd: di 21 sep 2010, 20:42

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor lqpl » vr 15 maart 2019, 12:25

Deze heeft naar horen zeggen ooit een nieuwe motor gekregen. De cc-bakken schijnen heel sterk te zijn. Zo nu en dan calibreren
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; Quattroporte VI S Q4 2014; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5943
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Boomerang » vr 15 maart 2019, 22:43

Tja, wat is sterk.
Hier ligt er een met een defecte synchromesh op de 5e versnelling.
Kan een incident zijn.
Geruisloos zijn ze ook niet, de voorspanning van het diff lager verloopt en het diff gaat licht zingen.
Maar daaraan stoort zich zelden iemand; hebben ze allemaal=normaal-“hallo, het is een sportwagen hoor!”
Stuk gaan ze daar ook niet van, dus ja, dan kan je die bakken wel sterk noemen.
Maserati Gransport, Alfa Giulia Turbo, Mercedes R107 420SL, Mercedes R230 500SL, Commodore GSE Cp.
Avatar gebruiker
Boomerang
Donateur
 
Berichten: 5022
Geregistreerd: za 18 sep 2010, 07:26
Woonplaats: dichterbij dan je denkt....

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Marten » di 19 maart 2019, 21:51

PSA die interesse heeft in een overname van FCA?

https://automotive-online.nl/management ... lannen-psa
't Zit mee tot 't tegen zit.
Maserati 228
Alfa 159 3.2 V6 Q4
Fiat Grande Punto
Fiat Seicento Sporting - Abarth
Avatar gebruiker
Marten
Donateur
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: do 18 nov 2010, 21:29
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor lqpl » za 23 maart 2019, 10:48

Normaal zou ik niet iets aan de Fransen verkopen. Onbetrouwbaar en teveel staatsbemoeienis. Maar Fiat en Jeep liquideren doet niet veel pijn. Wie mist Lancia nog?
Merak 2000GT 1981; Quattroporte III 4.9 1987; 4.24v 1991; Ghibli Open Cup 1995; 3200GT 2000; Quattroporte VI S Q4 2014; 1300 GT junior ('Scalino') 1970; 968 coupé 1991; 400i 1980; 944 CUP 1986; S6 avant 2012
Avatar gebruiker
lqpl
Donateur
 
Berichten: 5943
Geregistreerd: vr 17 sep 2010, 17:48
Woonplaats: Padova

Re: Café In den Ouden Biturbo

Berichtdoor Marten » za 23 maart 2019, 14:05

Nou, Lancia is dus nog steeds niet echt weg en volgens mij komt er nog een nieuwe Yp uit, die dan wel in Polen gebouwd wordt. Daarbij is FCA (met name Chrysler) behoorlijk winstgevend en blijft bij mij dan de vraag wat er met Alfa Romeo en Maserati gaat gebeuren.

Gaat dat allemaal echt helemaal samen met Maserati (en Ferrari) of gaan we straks PSA blokjes in Alfa's krijgen, of zelfs misschien van Renault want er wordt ook gekeken naar een fusie met dat merk/PSA.

De vrijages met GM en de Fransen zijn nooit echt succesvol geweest, ben heel benieuwd.
't Zit mee tot 't tegen zit.
Maserati 228
Alfa 159 3.2 V6 Q4
Fiat Grande Punto
Fiat Seicento Sporting - Abarth
Avatar gebruiker
Marten
Donateur
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: do 18 nov 2010, 21:29
Woonplaats: Zoetermeer

VorigeVolgende

Keer terug naar MC Café

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten